با سلام.من پسری 28 ساله هستم.
تو شرکتی کار کنم.میدونستم که مدیرمون یه دختر داره و همیشه ته ذهنم این بود که شاید من بتونم دامادش بشم.
تا اینکه چند روز پیش اتفاقی مدیر با دختر خانمش تو آسانسور دیدم.
دخترش رو برای کار به شرکت آورده بود.یعنی الان دخترش همکارمونه.
حالا بیشتر به اینکه دامادش بشم فکر میکنم.
صادقانه بگم که الان به دو دلیل به دختر خانم علاقه مندم.
یکی چهره و نجابت و همون علاقه در نگاه اول.
دوم اینکه دختر مدیره و اینجوری میتونیم زندگی رو راحت تر از نظر مادی شروع کنم.
از نظر فرهنگی مشابهت زیادی داریم.
از نظر مالی شاید یه ذره اونها بالاتر باشن.

اما الان نمیدونم چه جوری باید این مسئله رو پیش ببرم.

میتونم به پدر مادرم بگم.(نکته اینکه پدرم یا آقای مدیر دوست دوران سربازی بودن و مدیرم به بابای ما ارادت خاصی داره )

اما اینکه عکس العملش درباره خواستگاری من چی باشه معلوم نیست.
اگه جوابشون منفی باشه دیگه کار کردن در این شرکت سخت میشه و اینجوری کارم رو هم از دست میدم.

لطفا نظرتونو بگین