به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 تیر 92 [ 15:24]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    55
    سطح
    1
    Points: 55, Level: 1
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ناامید و خسته از زندگی - احساس پوچی می کنم

    با سلام
    چه سایت خوبی!
    خیلی خوبه که یه همدردسرای مجازی وجود داره !
    ممکنه بگید چرا خسته از زندگی!؟ خوب بذارید توضیح بدم.
    من ممکنه از نظر خیلیا آدم موفقی باشم اما خدا یه کم لطفی در حقم کرده که بقیه لطفهاشو اصلاً نمی بینم.
    من 29 سالمه. دکترای برق از شریف دارم. 1 سال ایران کار کردم با یه درآمد خیلی خوب. الان هم یه شرکت خوب تو آمریکا بهم پیشنهاد کار داده و چند وقته کارای ویزای مهاجرت رو می کنم.
    خداروشکر قدبلندم 180 با وزن 75.
    با وجودی که پدر مادرم تحصیل کرده نیستن برادر خواهرهام همه هستن. خداروشکر اعتقاداتم رو دارم و از بچگی اهل نماز و روزه بودم. شاید بعضی وقتا یه گناه های شخصی مثل خودارضایی کردم (که اونم چون نمی خواستم فشار جنسیم باعث بشه گناهی بکنم که کسی غیر خودم هم توش باشه) اما همیشه به حق و حقوق دیگران احترام گذاشتم. تو عمرم حتی یه نخ سیگار هم نکشیدم .
    آدم خیلی اجتماعی هستم و کلی دوست اینا دارم ....

    خوب اینا خوبی ها بود که همیشه خدا رو واسش شکر می کنم.
    حالا چیزی که همیشه از خدا بابتش ناشکریشو می کنم. من از بچه گی به خاطر عدم توجه و مراقبت سلامت چشمامو از دست دادم به این معنی که خیلی چشمام ضعیف هست (میگن مادرزادی بوده) و همچنین یکی از چشمام انحراف داره به این معنی که وقتی به طرف مقابلم نگاه کنم ماهیچه یکی از چشمام در امتداد نگاهم به طرف مقابل نیست. مطمئنم همه دوستام اینا رو می دونن اما خوب هیچ وقت کسی به روم نمیاره . تازه چون فرهنگ ما ایرانیا توش چاپلوسی هست همیشه از خوش تیپیم تعریف هم می کنن!!!!
    همیشه سعی می کنم به طرف مقابلم مستقیم نگاه نکنم هرچند کسی تا حالا بهم چیزی نگفته اما میدونم که متوجه میشن. همیشه سعی می کنم از عکاسی ها فرار کنم و تو عکسها نباشم.
    همیشه میگم خدایا تو که اینقد بهم خوبی دادی چرا منو مثل بقیه نکردی ! چرا من باید با بقیه فرق کنم!
    البته می دونم مثل من هستند اما خوب خیلی کمند!
    شاید بگید چرا با جراحی اینا اصلاح نکردم! ریسک جراحی زیاد هست و من این چشمارو به بی چشمی ترجیح میدم!

    خوب تا اینجا فقط توضیح بود. بذاریم مشکلمو بگم!
    من تا این سن با وجود نیاز شدیدی که داشتم از ازدواج فرار کردم چون می ترسم برم خواستگاری! خیلی دلم می خواد یه همسر نجیب زیبا داشته باشم (تحصیلاتش مهم نیست هرچند داشتن یه لیسانس خوبه) تو فامیل هم دخترای خیلی زیبا و نجیب هستند اما خوب من همیشه از خواستگاری می ترسم. میدونم برم خواستگاری احتمالا جلو روم کلی تحویلم می گیرن مثل همه دوستام اما پشت سر کلی غیبت منو خواهند کرد! حتی میگم اگه هم منو قبول کنن احتمالاً دختر خانم منو بعد چند وقت رها می کنه و میره واسه خودش! خلاصه هیچ وقت جرات نکردم ! واسه همین خواستم نیاز جنسی خودمو با خود ارضایی تامین کنم.
    اما الان که می خوام برم حس تنهایی و غربت دلمو پر کرده. الان نیاز به همدم و مونس هم اضافه شده. واسه همین میخوام شانسمو امتحان کنم. به خودم میگم اگه منو قبول هم کرد و بعداً منو رها کرد میشم مثل الان تنها! شاید بشکنم اما خوب حداقل تلاشمو کردم.
    ولی فکر اینکه برم خواستگاری منو می ترسونه. مخصوصاً که خوب مثل هر مردی دوست دارم همسرم در کنار نجابت و اخلاق زیبایی هم داشته باشه و الان که سنم هم بالا رفته که زیبایی واسم پر رنگ تر هم شده، اما خوب هروقت خودمو تو آینه نگاه می کنم میگم حتی اگه کسی زنم بشه بعد یه مدت ولم می کنه و میره. :(
    نمی دونم چیکار کنم که جسارت پیدا کنم. الان فکر و ذهنم شده ترس! همش تو فکر میرم و ناشکری خدارو می کنم!

    اصلاً بذارید یه سوال بپرسم. لطفاً اگه دوستانی که باهام همدردی می کنن کسی خانم هست خواهش می کنم صادقانه اینم جواب بدن: اگه کسی با این مشخصات بیاد خواتسگاریتون چقد احتمال داره جوابتون مثبت باشه؟ آیا می تونید همسری با این عیب رو بپذیرید؟

  2. 2 کاربر از پست مفید bihosele تشکرکرده اند .

    tamanaye man (پنجشنبه 09 خرداد 92), سمیرا200 (سه شنبه 22 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا استفاده از پول دیه جایز است؟؟
    توسط آرام دل در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 17 مرداد 93, 01:26
  2. بد دهنی/ پول پرستی...خستم!!
    توسط del_khaste69 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 بهمن 90, 15:33
  3. +تا وقتي كه خانمها به دنبال پول و ماشين هستند
    توسط M_d در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 14 شهریور 88, 06:04
  4. تا وقتي كه خانمها به دنبال پول و ماشين هستند
    توسط M_d در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 شهریور 88, 09:44
  5. +نقش پول
    توسط سا سا در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 مرداد 87, 10:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.