به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مرداد 94 [ 19:43]
    تاریخ عضویت
    1390-2-26
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    2,918
    سطح
    33
    Points: 2,918, Level: 33
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    7

    تشکرشده 69 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آخه مگه تو خواستگاری باید چیکار کرد؟

    سلام دوستان خوب و همراهم

    حالم بدجوری گرفته کمکم کنید.

    نمیخام خیلی روده درازی کنم و سرتونو بخورم واسه همینم خیلی خلاصه مشکلمو میگم.

    من جز خواستگار سنتی خواستگاری دیگه ای نداشتم، و به خاطر موقعیت خوبی که داشتم که شامل تحصیلات، نجابت، خانواده، ظاهر مناسب بوده خیلیا در خونمونو زدن اما از بین همه ی اونا تا حالا چهارتاشونو راه دادیم. یعنی از سن 23 سالگی تا الان که 28 سالمه این چهارتا اومدن اما در همه ی این موارد با اینکه نمیگم 100% مشکلی نداشتم اما من میخاستم جواب مثبت بدم ولی اونا بودن که دیگه نیومدن حالا یا همون بار اول یا بار دوم سوم

    آخریش همین دو هفته پیش بود که حتا فرداش زنگ زدن گفتن اجازه میدین ما تو این هفته دوباره بیایم که گفتیم باشه اما خبری نشد که نشد :mad:

    به خدا دیگه دارم دیوونه میشم هرچی فک میکنم آخه چه مشکلی وجود داشت هیچی به ذهنم نمیرسه

    دیگه نمیدونم باید چیکار کنم آخه مگه بقیه آدما تو خواستگاریشون چیکار میکنن؟ من و خانواده م باید کار خاصی انجام بدیم که نمیدیم؟!!!

    دیگه از خودم ناامید شدم، اگه اصلا خواستگار نداشتم راحت تر بودم. هی بعد یه مدت یکی میاد و زندگی و اعصابمو اینجوری میریزه به هم.

  2. 5 کاربر از پست مفید سرگشته 2011 تشکرکرده اند .

    asemani (یکشنبه 29 اردیبهشت 92), mahdi24 (دوشنبه 13 خرداد 92), فرانک بانو (دوشنبه 30 اردیبهشت 92), کامران (دوشنبه 30 اردیبهشت 92), صاعد (یکشنبه 29 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خسته شدم از این همه تنش تو محل کار
    توسط maedeh120 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 17 آبان 93, 16:06
  2. وابسته شدم ... تو رو خدا کمکم کنید...
    توسط hamed1993 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 تیر 92, 12:06
  3. علاقه و وابستگیمون تو دوران نامزدی کم شده
    توسط rain1 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 تیر 91, 06:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.