من از دخترهای این‌جا یه سوال دارم، لطفا بی‌ریا جواب بدین. چرا دخترها حتی اگه با 100 تا پسر رابطه همه جوره هم داشته باشن و همه جور آزادی هم داشته باشن باز دنبال عروسی کردن‌ان؟ حالا نمیشه گفت 100٪ ولی 95٪ اینجورین.



"دخترایی که من میشناسم به چند دلیل ازدواج میکنن:

1. عادت...فک میکنن بالاخره باید ازدواج کرد چه الان چه...

2. نمیتوانند در خانه پدر بمانند به دلیل عدم استقلال و اینا

3. راه دیگری برای ارضای جنسی و روحی نمیابند یا تنها راه ارتباط با جنس مخالف

4. ترس از تنها ماندن ...پیر شدن...از ریخت افتادن...زیبا نبودن و اینکه دیگه کسی نپسندتشون

5. رسیدن به نیاز همسر...نه به دلایل بالا.شروع رابطه‌ای جدی‌تر.

6. جا نیفتادن اینکه میشه با کسی زندگی کرد و رابطه داشت ولی همسرت نباشه"