به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 53
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 92 [ 01:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-07
    نوشته ها
    137
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    117

    تشکرشده 257 در 108 پست

    Rep Power
    27
    Array
    خوب ایشون که اینقدر معتقده و چادری دوست داره چطور در اون روابط پیش رفتین؟ با ایشون صحبت کنین و درباره طرز فکرش
    و در باره آیندتون ببینین اگه مشکلی پیش نخواهد آمد ازدواج کنین

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 تیر 99 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1391-9-02
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    7,727
    سطح
    58
    Points: 7,727, Level: 58
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 100 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از اینکه روابط قبل از ازدواج درست نیست(به خصوص در کشور ما) مطمین باشید اما اینکه میگین همسرتون چیزی رو به روتون نیاورده خوب نشونه ی خوبیه که البته حق این رو نداره چون خودش هم در این کار با شما شریک بوده.
    شما که اینقدر نگران عواقب این کار هستین که خوب اگه با یکی دیگه ازدواج کنین عواقبش بیشتره چون کمتر کسی این مساله رو قبول میکنه و به احتمال زیاد مجبور به دروغ گفتن میشین و به احتمال زیاد عذاب وجدان هم خواهین داشت که زندگی رو براتون تلخ میکنه تازه این در شرایطیه که مدام ترس این رو نداشته باشین که دروغتون برملا بشه.
    بهترین کار اینه که باهاش ازدواج کنین البته من این رو با توجه به این میگم که شما میگین آدم خوبیه و دوستش دارین.

  3. 2 کاربر از پست مفید tati تشکرکرده اند .

    ITGirl (یکشنبه 29 اردیبهشت 92), shabe niloofari (یکشنبه 29 اردیبهشت 92)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 اردیبهشت 92 [ 17:50]
    تاریخ عضویت
    1392-2-28
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    83
    سطح
    1
    Points: 83, Level: 1
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    9

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیز ژپتو ایشون آدم سطحی نگری نیستن قبلا منو توی دانشگاه زیرنظر داشتن بارها هم گفتن من اگر میدونسم قابل اعتمادنیسی و زیرنظرت نداشتم واسه یک عمر زندگی بعنوان شریک زندگیم انتخابت نمیکردم
    حتی اگر الانم اعتماد نداشتم هیچوقت بااهات همزبون نمیشدم چه برسه به همبستری
    دوست عزیز tati بله منم مطمعنم تاحدودی با اخلاقی که ازش دیدم چه عصبانیت چه همه چیز و 99 درصد بهش اعتماددارم که نخواهد شد ولی بحث ها و حرفهای توی اینترنت منو به این کشمکش وارد کرد
    بله من بارها هم بخودش گفتم اگر ازدواج نکنیم من قید ازدواج رو برای همیشه میزنم چون نمتونم حتی یک لحظه باکسی دیگه باشم در آینده که گذشتمو پنهون کنم ازش چون خودم خیلی عذاب میکشم
    بله راه ازدواجه ولی خوب با توجه به کشمکشهایی که اخیرا اتفاق افتاد و متوجه شدم سرمنشاش خودم بودم دارم روی خودم کارمیکنم و تصمیم گرفتم عوض بشم امیدوارم که بتونم
    ممنون دوستان عزیز از راهنمایی هاتون

  5. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ITGirl نمایش پست ها
    صیغه به اصرار من بود

    بارو من شبیه ایشون نبود و نیست و ایشون بخاطر من قبول کردن و خودشون هم زجر میکشند اعتقاداتشون بیشتر از منه
    چقدر متناقض صحبت می کنید . ایشون چی رو به خاطر شما قبول کردن و زجر هم می کشن ؟ روابط رو ؟ آیا شما خودتون پیشنهاد روابط و معاشقه رو دادید ؟
    اگر اعتقاداتشون بیشتر از شماست ، پس چرا صیغه رو شما مطرح کردید ؟

    اگر پیشنهاد این روابط رو شما داده باشین (با توجه به اینکه گفتین نگفته "خودت اومدی جلو " و .... " ) از نظر من برخلاف دوستان عزیزم آینده این ازدواج خوش بینانه نیست .

    عواملش هم موارد زیر هستن
    1. دوستی شما به مدت دو سال با دوست ایشون ( البته من بازهم متوجه نشدم که اگر فقط در حد تلفنی و در موضوع کار بوده که خب رابطه دوستانه ای نبوده ، پس ایشون نمی تونن در موردش چیزی بگن ، اما با توجه به اینکه گفتین اون آقا بهتون علاقه داشته و .... مطمئنین رابطه در حد موضوع کاری بوده ؟ یعنی هیچ علاقه ای اط طرف شما یا ایشون نبوده ؟) !!!!!!!!!!!!
    2. مخالفت جدی خانواده پسر
    3. پشیمونی الان پسر
    4. پیشنهاد ارتباطات از جانب شما ( که اگر بوده باشه ، در آینده با توجه به اون دوستی قبلی با دوست ایشون احتمال بدبینی و شک زیاد خواهد بود. ضمن اینکه گفتین ایشون و خانوادشون از شما مذهبی ترن . حتی ممکنه بعدا سر موضوع صیغه هم به مشکل بخورید . چرا که از نظر همه صیغه بدون اذن پدر باطله و ایشون هم که مذهبی هستن ، دیگه بدتر)

  6. 3 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    she (یکشنبه 29 اردیبهشت 92), ویدا@ (پنجشنبه 02 خرداد 92), هلیا66 (دوشنبه 30 اردیبهشت 92)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 اردیبهشت 92 [ 17:50]
    تاریخ عضویت
    1392-2-28
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    83
    سطح
    1
    Points: 83, Level: 1
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    9

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من اصرار کردم رابطه ای نباشه حتی دست به دست هم راه رفتن
    ولی ایشون گفتن برای اینکه خیالت جمع باشه صیغه کنیم و من بعد از کلی اصرار ایشون قبول کردم اصرار که نه بعداز کلی فک کردن
    صیغه هم از لحاظ مرجع تقلید من! دختر بالغ اذن پدر واجب نیست اما خوبه گرفته شه
    درثانی پیشنهاد همه از طرف ایشون بوده ن شخص من و همیشم با نه گفتن من همراه بوده ولی خوب بعد از صحبتای منطقی همیشه من مجاب شدم والبته گاهی هم ایشون

    - - - Updated - - -

    درضمن دوست عزیز من علت مخالفت خونوادشو گفتم ظاهری میبینن و ازطرفی من مثل عروس قبلیشون نیستم و خونواده دارم قبلی نبوده و دختر خوبی هم نبوده
    درثانی ایشون خودشون انتخابم کردن خودشون منو زیر نظر داشتن خودشونم میدونستنو ازم خواستن بگن منم گفتم و تموم شد هیچوقت سر اونموضوع هم دعوا نکردیم
    بعدشم من گفتم که الان اگر اینجوری شده بخاطر رفتارها و اشتباهات خودم هست خودشم گفته بارها بهم من اگر کسیو دوست داشتم و مهم بود برام سعی میکردم روابطو بهتر کنم و با خوش اخلاقیو خوش زبونی بهش ثابت کنم تصمیمش اشتباهه نه برعکس رفتار کنمو بهش ثابت کنم تصمیمش درست بوده

  8. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 24 خرداد 92 [ 17:33]
    تاریخ عضویت
    1392-2-16
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    121
    سطح
    2
    Points: 121, Level: 2
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    حضوری پیش مشاور برو.گشت زدن در اینترنت تنها باعث استرس شما میشه.با هم پیش مشاور برید.به تاپیک من هم سر بزن.اگر بهش اطمینان داری شک رو کنار بزار و روی رفتار خودت کار کن.از بحث کردن به شدت خودداری کن چون دلسردش میکنی.ترس رو کنار بزار و محکم و قاطع برخورد کن.یک مرد زن محکم میخواد.تنها شما نیاز به تکیه کردن ندارید.رابطه جنسی قبل از ازدواج هم تنها بستگی به طرز فکر دو طرف داره.اون چیزهایی که در اینترنت میخونید کاملا کلی هستند.حتما شخصا و با هم پیش مشاور بریدودر ضمن وابستگی خودت هم کمتر نشون بده.:)

  9. کاربر روبرو از پست مفید eshghe man تشکرکرده است .

    ITGirl (یکشنبه 29 اردیبهشت 92)

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 تیر 99 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1391-9-02
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    7,727
    سطح
    58
    Points: 7,727, Level: 58
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 100 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شما چه مدته با همین؟

  11. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ITGirl نمایش پست ها
    بعدشم باهم صحبت کردیم که متقاعد کنیم همو با صیغه وعقد کردن اتفاق خاصی نمیفته خدا خودش همه چیو داره میبینه
    نقل قول نوشته اصلی توسط ITGirl نمایش پست ها
    صیغه به اصرار من بود
    نقل قول نوشته اصلی توسط ITGirl نمایش پست ها
    ایشون گفتن برای اینکه خیالت جمع باشه صیغه کنیم و من بعد از کلی اصرار ایشون قبول کردم

  12. 2 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    ویدا@ (پنجشنبه 02 خرداد 92), هلیا66 (دوشنبه 30 اردیبهشت 92)

  13. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 اردیبهشت 92 [ 17:50]
    تاریخ عضویت
    1392-2-28
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    83
    سطح
    1
    Points: 83, Level: 1
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    9

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون دوست عزیز که متوجه شدی
    تاپیکتون کجاس؟
    درضمن بله همین بحث کردنای من بشدت دلسردش کرده بارها هم گفته من از زنم آرامش و مطیع بودنو میخام اگر همینارو انجام بده کاری میکنم همه حسرت زندگیتو بخورن
    واقعاهم همینجوری کارهایی که برام میکنه خیلی برام ارزش داره مثل یک زنی که واقعا تو زندگیشم رفتارمیکنه یک مرد باوقار که به زنش اعتبار میده

  14. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 18:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    2,578
    سطح
    30
    Points: 2,578, Level: 30
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    395

    تشکرشده 383 در 145 پست

    Rep Power
    32
    Array
    واقعا این آقا مذهبی نیستن لطفا اسم مذهب رو خراب نکنید خودتون رو هم گول نزنید دیگه باید آدم بکشه که از مذهبی بودن خارج بشه؟ روابط نامشروع مصداق بزرگی از پایبند نبودن به مذهب است صیغه و عقد یعنی خدایا من به خودم اجازه نمیدم بدون اجازه تو و خارج از محدوده قوانینی که تو برای ما معین کردی با کسی رابطه داشته باشم من به قوانین تو پایبندم پس یک آدم معتقد به مذهب یا اصطلاحا مذهبی هستم کسی که این قوانین الهی رو قبول نداره چه جور به خودش میگه مذهبی و چطور میخواد شمارو به خاطر داشتن رابطه با شخص دیگه بازخواست کنه؟
    این آقا چون فقط شما و اون جاده رو دوست داشته شمارو مجاب کرده که دستشو بگیرید این نه با آئین مذهب ما جوره نه با عقل و منطق ما
    منطق این آقا چه جوریه که شمارو خیلی منطقی مجاب به انجام کارهای غلط کرده
    اینها منطق نیست خانم محترم توجیه هست
    و الان هم شما رو خیلی منطقی مجاب کرده که همه چیز تقصیر شماست
    واقعا این آقا باید بره تو دانشگاه منطق تدریس کنه
    و شما هم اگه میخواهید همه خواسته های ایشون رو برآورده کنید نگید خیلی منطقی منو متقاعد میکنه بگید دوسش دارم چشمامو بستم هر چی بگه قبول میکنم

  15. 5 کاربر از پست مفید saraamini تشکرکرده اند .

    ahmad3930 (دوشنبه 30 اردیبهشت 92), asemani (یکشنبه 29 اردیبهشت 92), tamanaye man (سه شنبه 31 اردیبهشت 92), ویدا@ (پنجشنبه 02 خرداد 92), هلیا66 (دوشنبه 30 اردیبهشت 92)


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  2. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  3. توجه توجه :نكات بسیار مهم در رویكرد جدید تالار همدردی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 88, 22:57
  4. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.