نمیدونم دوستان.
با این نظرات شما نمیدونم باید چی کار کنم دیگه.
شاید ب چشم خیلیا این موضوع مهم نباشه یا برا خیلیا اصلا اهمیت نداره.ولی تعصب رو گذشته میتونه یه اشتباه باشه یعنی؟
چه جوریه ک سنگ رو سنگ بند میشه.
چرا زندگی من اینجور شد
تشکرشده 2 در 2 پست
نمیدونم دوستان.
با این نظرات شما نمیدونم باید چی کار کنم دیگه.
شاید ب چشم خیلیا این موضوع مهم نباشه یا برا خیلیا اصلا اهمیت نداره.ولی تعصب رو گذشته میتونه یه اشتباه باشه یعنی؟
چه جوریه ک سنگ رو سنگ بند میشه.
چرا زندگی من اینجور شد
تشکرشده 2 در 2 پست
من فقط میخوام بدونم کسی از شما جای من باشه چیکار میکنه
- - - Updated - - -
من میخوام فقط بدونم اگه کسی از شما جلی من بود چیکار میکرد
تشکرشده 1,881 در 749 پست
شما عقد هستین ؟ یا دوست ؟ یا نشون کرده ؟
الان روابطتون تو چه وضعیتیه ؟
سن و سال شما و نامزدتون ، نحوه آشناییتون ، تحصیلاتتون رو بگید
تشکرشده 2 در 2 پست
مادرشم میدونه.نشون کرده ایم.
دانشجوام.مهندسی
۲۰ سالمه.ایشون ۱۹
وضیعتمونم چی بگم داغونم بخدا .دوس داریم همو ولی داغونم
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
با سلام
ضمن خوش آمد به شما امیدوارم هر چه زودتر بهترین راه را پیدا کنید.
نظر من اینه در روابط بی تعهد احتمال هر پیشامد از جمله شک و تردید وجود داره.
هیچ کس نمیتونه به شما بگه ادامه این رابطه( که رسمی هم نیست)به کجا میرسه.....
با توجه به سن شما معیار اولتون برای ازدواج خیلی مهمه!!
پس به ذهن خودتان مدتی آرامش بدهید و بعد در آرامش معیار و شرایط ازدواج را بازخوانی کنید.
موفق باشید
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
ویرایش توسط ویدا@ : شنبه 07 اردیبهشت 92 در ساعت 09:47
کامران (شنبه 14 اردیبهشت 92), شمیم الزهرا (دوشنبه 09 اردیبهشت 92)
تشکرشده 16 در 9 پست
با سلام
دوست خوب من همه ما انسانیم و جایز الخطا
این که بهت گفته یعنی صداقت داشته که گفته ، کسی را که دوستش داری باید گذشته اشو بپذیری چیزی که مهم اینده است، سعی کن گذشته را بپذیری و گذشت کنی
گذشت کن نیتچه گذشتت را می تونی بعدا ببینی
یاعی
yalda30 (سه شنبه 10 اردیبهشت 92)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
سلام آقا کسرا
عذر میخوام اما شما چرا با این خانم الان رابطه بدون تعهد دارید؟
چرا عقد نکردید؟شما که خودتون دارید کاری رو انجام میدید که بابتش اون خانمو بازخواست میکنید!
حتما پیش یک مشاوره برای ازدواج برید تا بررسی کاملی از هردوتون بشه و بعد تصمیم بگیرید ، با حس علاقه زیادتون ممکنه نتونید درست عمل کنید.
درثانی شما شاید با دخترهای دیگه در نوجوانی هیچ ارتباطی نداشتید اما شما هیچ گناهی در عمرتون نکردید؟
غیبت؟دروغ؟تهمت؟میدونید که ایشون هم پس حق داره که به این گناه های شما معترض باشه؟
اگر در زمان حال این خانم موردی وجود داره حساب کار فرق داره، اما بی انصافیه که بابت کاری که ازش توبه کرده و خدا بخشیدش، شما کاسه داغتر از آش باشید و اونو نبخشید!
من اصلا مثله برخی دوستان نمیگم مسئله ارتباط های قبل ازدواج بی اهمیته، اما باید دید در چه حد بوده؟بعدش ادامه داشته؟آیا آثاری به جا مونده؟چه روحی و چه جسمی؟یا واقعا طرف پشیمون شده و هیچوقت تکرار نکرده؟از چه زمانی دیگه تکرار نکرده؟
امیدوارم به گونه ای تصمیم بگیرید که در آینده شرمنده خودتون نباشید
تشکرشده 2,402 در 566 پست
من شخصا اگه در این حدی که شما میگین نامزدم بگه قبلا با کسی ارتباط داشته،هیچ تاثیری در روند ازدواجم نداره و برام مهم نیست
کامران (شنبه 14 اردیبهشت 92)
تشکرشده 2,441 در 754 پست
خیلی افرادی را میشناختم گذشته نداشتن ولی بعد عقد دچار انحرافات شدن!
گذشته هر کسی بخودش مربوطه به شرط اینکه در همون گذشته مونده باشده و ترکششاش به حال یا آینده نرسه!
حالا به فرض هم که ی مدت با کسی دوست بوده(بخاطر مثلا کنجکاوی بچگی تو سن 12-13 سالگی!) خوب که چی؟ اصلا چرا باید اینقدر برات مهم باشه!؟ باید از حالا به بعد به شما متعهد و وفادار باشه!
در ضمن به سوال یکی از بچه ها که پرسیده بود شما خودتون گذشته نداشتید پاسخ روشن بدید!؟!؟!؟!
*به جادوی چشم تو شیدا شدم*
*ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
*من آن قطره بودم که با موج عشق*
*در آغوش مهر تو دریا شدم*
تشکرشده 35 در 24 پست
این حرفو اصلا نزن. تجربه به من نشون داده که اینو میگم بهت. هر کسی در نوجوانی شیطنت میکنه. اونم دلیل علمی داره به خاطر کنجکاوی و نیاز به ارتباط با جنس مخالفه. اون دختر بیچاره رو به این دلیل اذیت نکن. باید خوشحال باشی که باهات صادق بوده و بهت خلاصه گفت.
اگه اینطوری رفتار کنی دیگه بهت اعتماد نمیکنه و هیچ وقت حقیقت رو بهت نمیگه و ازت همه چیو پنهان میکنه. چون میترسه که بهت بگه و تو این رفتارارو نشون بدی.
میدونم تعصب داری اما به این فکر کن که یه اشتباه کوچیک بود . خود تو تا حالا هیچ اشتباهی نکردی؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)