به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array

    در مورد مسائل جنسی، کی و چگونه بپرسیم؟

    سلام دوستان.


    یه موضوعی که منو نگران میکنه، همین مسائل جنسیه. (اینطور که شنیدم) آقایون اکثرا یه چیزی رو دوست دارن که برای خانوما خیلی مضره. برای همین لازمه حتما در این مورد شناخت کافی از طرفم پیدا کنم. چون از اینکه با کسی ازدواج کنم که چیزی رو دلش بخواد که نتونم براش انجام بدم، میترسم. در واقع ترسم از اینه که یه وقت نتونم طرفم رو ارضا کنم.


    چیزیکه من دلم میخواد اینه که *در همون مراحل اولیه* برام مشخص بشه طرفم چه نوع سلیقه جنسی داره.


    (حالا بگذریم از اینکه از خودم هم شناخت درست و حسابی ای ندارم و نمی دونم اصلا چطور میشه خودم رو بشناسم!!)


    سوالم اینه که درسته که در صحبت های اولیه بعد از خواستگاری از طرفم بپرسم؟ چون حوصله ندارم در مورد بقیه موارد به توافق برسیم و کلی وقت خودمون و خونواده هامون صرف بشه، بعد معلوم بشه از این نظر مشکل وجود داره و نمیتونیم با هم بمونیم.


    و سوال دوم اینکه از چه طریق بپرسم؟


    احتمالا راهی که شما پیشنهاد میکنید اینه که در این مورد از مشاور کمک بگیرم. اما این راه به نظرم خیلی جالب نمیاد! چون اولا نمیدونم مشاور باید زن باشه یا مرد! اگه زن باشه که اصلا دوست ندارم شوهر احتمالی آیندم با یه زن در مورد مسائل جنسی حرف بزنه. اگرم مرد باشه که کلا منتفیه! چون اگه بخوام اون همه عذاب برای حرف زدن در مورد چنین موضوعی رو تحمل کنم، خب یه دفعه با خودش حرف میزنم دیگه، چه کاریه! حالا بگذریم از اینکه احتمالا اون هم خوشش نمیاد که من با یه آقا در این مورد صحبت کنم. و دوما، وقتی از طرفم بخوام پیش مشاور بریم، فکر میکنه دیگه نظرم اوکی بوده که دارم به مشاوره ازدواج فکر میکنم. بنابراین بهتره مشورت با مشاور در مراحل اولیه نباشه. البته مطمئنا اگه موردی جدی بشه، در مورد مسائل جنسی هم (در کنار سایر موارد) با مشاور صحبت میکنم.


    بهترین راهی که به ذهنم میرسه، ایمیله. شما هم موافقید؟


    حالا سوال بعدی اینکه چطور بپرسم؟ چی بنویسم؟


    مثلا بگم شما به روابطی که برای خانوم ها مضره، تمایل دارید؟ یا فکر میکنید لذت بخش باشه براتون؟


    این به نظرتون گویای منظور من هست؟ یا اصلا بپرسم: چه شکلی از این رابطه رو دوست دارید؟ اگه اینو بپرسم، به نظرتون اون دقیقا میگه که چه چیزی؟ که اگه اون مورد آسیب زا بینش بود، من رد کنم؟


    یکی از کاشناسای اینجا بهم گفت که نباید سوالات رو بصورت مستقیم پرسید. این مورد فکر کنم استثنا باشه، شما هم موافقید؟


    ==================================


    این خییییییییلی منو کلافه می کنه که یه چیزی برای آقایون خیلی لذت بخشه (حتی لذت بخش تر از رابطه جنسی طبیعی) اما برای خانوم ها خیلی مضره!!! چرا چنین چیزی توی طبیعت رخ داده؟ خیلی برام سواله!


    یادم هست تو یه انجمنی بحث شده بود، و یه آقایی نوشته بود: مثل اینه که من دلم آناناس بخواد، بعد یکی بهم پرتقال بده! منظورش این بود که همه انواع رابطه جنسی باید در کنار همدیگه باشن و هرموقع هوس کرد، یکیشون رو انجام بده.


    خب این به نظر منصفانه میرسه!!! من دلم میخواد برای همسرم خیلی عالی باشم، اما با این تناقض نمیدونم چیکار کنم!!

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...


    ویرایش توسط میشل : یکشنبه 01 اردیبهشت 92 در ساعت 12:51

  2. کاربر روبرو از پست مفید میشل تشکرکرده است .

    asemani (یکشنبه 01 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 08 بهمن 00, 23:20
  2. در خواستگاری چی بپرسیم؟ چی نپرسیم؟
    توسط samir65 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 28 تیر 93, 23:25
  3. تنهایی، بی کسی، غبطه
    توسط ali20 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 دی 92, 00:21
  4. افسردگی همسرم بخاطر اوضاع کاری و مشروب و سیگار
    توسط ساحل آرامش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 اردیبهشت 92, 10:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.