به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اردیبهشت 92 [ 14:07]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    274
    سطح
    5
    Points: 274, Level: 5
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 48 در 26 پست

    حالت من
    Badhal
    Rep Power
    0
    Array

    Sad مشکل اساسی در خانواده(درد دل من)

    سلام به همه ی دوستان

    اول از مدیر این سایت خیلی خیلی ممنونم که که یه جای رو واسه درد دل خیلیا فراهم کرده- واقعا ممنونم/

    از یکی بود فکر کنم میشل قبلا تو تایپیکم نظر می داد ممنونشم

    خیلی وقته می یام - میخونم یه نظری میدم- هی میخام مشکلم رو بنویسیم ولی میگم این مشکل که راه کاری نداره چاره ایی نداره- نمیگم و میرم
    ولی آخرش چی- حدااقل واسه درددل بگم- راستش عجیبه و نادر و سخت و غیر قابل تحمل این مشکل - نمی دونم خلاصه باید بگم یا همه رو بگم که حتما خسته کنندست( خوش به حال اونای که اومدن اینجا هیچ دردی نداشتن ! غیر این که طرفم قدش چند سانتی با من فرق داره ازدواج کنم یا نه !) واقع خوش به حالتون .....
    خلاصه میگم- چندتا داداشیم - من 25 ساله-خونواده خوب و از هر چیزی متوسط و ساده و همه راضی ولی این مال تقریبا 7 سال پیش بود!!!!!
    داستان لعنتی از این قراره : داداش بزرگ از سربازی برمیگرده مام همه بچه- خب قصد دانشگاه نداشت علاقه ایی ام نداشت- خب وقت کارش بود و ......!!!
    نرفت کار یا میرفت و در میرفت یا میرفت و پشیمون میشد !!مام همه: ولی ظاهرا چیز مهمی نبود شمام حتما میگی نیست!!!! ولی اینم مال چند ساله پیشه- این داداش!! دیپلم داره- برا همین به هیچ وجه راضی نشد بره کارگری یا یه کاری که ربطی به مدرکش!!!!! نداشته باشه!!! فکرش رو بکنید دییییییییییییییپلم!! اونم با چه معدلییی-خب نرفت و نرفت و نرفت بقیه داداشا بزرگ شدن همه وقت ازدواج و.... بازم نرفت( دییییییییییپلم) خب بابام لطف کرد و ازش خواست یه کاری بگه یا بره یاد بگیره تا آزاد کار کنه هزینش میدم! باز نرفت خب بابام با اون چیزی که بلد بود یه کارو کارگاهی ساخت و هر دو مشغول شدن -این داداشه نامرد عوضی بی معرفت و ........ میرفت !!!!!! ولی هیچ علاقه ای نداشت و یاد نگرفت -نتیجش شد دعوای هر روزه ی بابام و اون و این داستان سالها ادامه داره!!!! خب اینا یه طرف قضیه ببینید مامانم چی میکشید تو این مدت ما چی- داداش کوچیکه چی!!!!!!

    (بعضی وقتا میگم خدا رو شکر خواهر ندارم وگرنه چی میکشید):)

    خب گذشت و گذشت تا رسیدیم به الان !!! الان خونه هر روز جنگ و دعواست - این داداشه نامرد من همچنان دیپلمش به رخ میکشه!!! و پاک زده به سرش و دیگه خل شده !!! بابام دیگه اون آدم قبلی نیست- مامانم مریض شده بد جور - به خاطر این وضع هیچ احترامی تو خونه نمونده - زیر صفر- نه حرمت مادر نه احترام پدر- دعواهای ناجور با فحش های ناجور همه محله رو ور میداره!!! از اینش بدم مییاد که همه محله میریزن خونه ولی بازم فحش وتهدید به کشتن و چاقو ........ ببینید دوستان حواستون هست مامانم چی میکشه!!!!!!! و ................... و..................

    خلاصه من دو سال اینجا کاره خوب و مورد علاقه و و دولتی داشتم ولییییییییییییییییییییییی ی چون آبرویی برامون نمونده و کسی رو ندارم واز همه مردم خجالت میکشم وووووووو.............. ولش کردم میخام از اینجا برم جای دیگه کار - هر کاری هر غلطی- فقط اینجا نباشم -تصمیمم گرفتم -البته بابام حواسش بمون هست --منم یه کلاسی یه جایی ثبت نام کردم به بهونش برم- بعنی بررررررررررررررررررررررم گم شم!

    ولی خب دلم میسوزه برا بابام برا مامانم چه زحمتایی کشیدن! آقا و خانمای بچه دار!! خب میفهمن چی میگم بزرگ کردن چند تا پسر اینم نتیجشششششششششششششش! راستش نمی تونم از مامانم که حالش خب نیست دور شم-نمیشه ولش کنم تو این جنگ داخلی! راستی هیچ کدوم از اقوام کار خاصی نکردن برامون- از عموام بدم می یاد ولی خب کاری ام دستشون نیست- بقیه ام که اینجا نیستن و فوقش دل میسوزونن- نمی دونم من اینجا باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟
    بزنم بکشمش ای نانرد عوضی رو؟؟؟ شوخی کردم - ولی نامرد بی شعور که فرزند ارررشد خونست هر روز مامانم زجر میده شکنجه میده با کاراش با حرفاش با اخلاقش- ظاهرا خلاف نیست- نماز می خونه ! میبینید نماااااااز میخونه- مسجد میره - بخوره تو کمرت نامرد - کاری کرده هیچ کی جرات نداره ازش بپرسه چکار میکنی - کاری کرده هیچ کس حتی نزدیکا جرات ندارن بیان خونمون-
    میگه شما من رو بدبخت کردین و ................ هر کی ام میگه خب دیگه بسه الان برو کار -خودشو به دیونگی میزنه و ..............قهر و دعوا و کتک و فحش!!
    من اگه از اینجا نرم که نمیشه-اینجا دیگه حداقل جا موندن من نیست- کارم که ولش کردم خیلی برام بد شده ! ولی خب اونا چه میدونن برا چی!! خلاصه اگه برم فکرمادرم و بابام اذیتم میکنه اگه نرم از این که نمیشه کاری کرد و همش دعواست کاری نمی تونم بکنم اذیت میشم -زندگیم راکد مونده کم کم داره میگنده !!!!

    آخیییییییی نوشتمش یکم آروم شدم-راست میگن یکی داشته باشی باش درددل کنی آروم میشی -خوش به حالتون متاهلا
    خب خواهشا از این پیاما ندین که : عجب!!! و .............از اینا
    من باید چکار کنم؟؟؟
    تازه یه مشکل نه مشکل که نه یه مسئله!! ام پییش اومده عشقی!!! که شاید بعدا بگم براتون
    چه تراژدیی شد- بمیرم واسه خودم !!
    ممنون

  2. 2 کاربر از پست مفید alaviali028 تشکرکرده اند .

    barani (جمعه 23 فروردین 92), reihane_b (پنجشنبه 22 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.