سلام دوستان.
قصد دارم از همسرم جدا بشم.باید برای درخواست طلاق به کجا مراجعه کنم؟
همینطور میخام بدونم اگه الان که هنوز درخواست ندادم خونه رو ترک کنم و تا زمان دادگاه جدا زندگی کنم این برای من اثر منفی در روند طلاق داره؟
تشکرشده 325 در 143 پست
سلام دوستان.
قصد دارم از همسرم جدا بشم.باید برای درخواست طلاق به کجا مراجعه کنم؟
همینطور میخام بدونم اگه الان که هنوز درخواست ندادم خونه رو ترک کنم و تا زمان دادگاه جدا زندگی کنم این برای من اثر منفی در روند طلاق داره؟
rozaneh (سه شنبه 20 فروردین 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)