به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 92 [ 00:46]
    تاریخ عضویت
    1391-10-16
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    770
    سطح
    14
    Points: 770, Level: 14
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 32 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    رفتارهای روز آشنایی

    با سلام به دوستان و تبریک سال نو :)

    مسئله ای که می خواستم این جا مطرح کنم این بود که من حدود 1 ماه قبل با دختر خانمی به منظور آشنایی برای ازدواج یک جلسه قرار گذاشتیم و صحبت کردیم. هر دومون 24 سالمونه(من 4 ماه بزرگتر) و توی دانشگاه آشنا شدیم . شهرهامون هم از هم خیلی دوره. با توجه به این که آشناییهای قبلیمون از هم کم بود، قرارمون بر این شد که ایشون بعد از صحبت های اون روز فکر کنن و با خانوادشون مشورت کنن که اگر مشکلی وجود نداشته باشه، خانواده ی ما برن و به طور رسمی آشناییمون شکل بگیره. ولی متاسفانه جواب ایشون و خانوادشون منفی بود و دیگه آشنایی ادامه پیدا نکرد... با وجود اون که ما وابستگی خاصی به هم نداشتیم، ولی از اون موقع تا حالا این مسئله هنوز از فکر من بیرون نرفته و منو به خودش مشغول کرده. دائم فکر می کنم که چرا جواب ایشون منفی بوده؟ دائم دارم به حرف هایی که زدم و نوع رفتارم جلوی ایشون فکر می کنم و به خودم ایراد می گیرم. حس می کنم اون روز اصلن آمادگی فکری برای حرف زدن نداشتم. هر موقع به این فک می کنم که نتونستم خودم رو اون طوری که واقعن هستم نشون بدم اعصابم کلی خورد میشه...
    خلاصه این که اولا نمی دونم باید چه کار کنم که از این وضعیت بیرون بیام؟ چون واقعن زندگی عادی منو مختل کرده :(
    یه سوال دیگه هم که برام پیش اومده اینه که من الان خیلی از رفتارهای اون روزم رو زیر ذره بین گذاشتم و به نظرم برخی از این رفتارهام خیلی نامناسب بودن(هل شدم). ولی خانوادم بهم میگن اینایی که تو میگی خیلی هم مهم نیستن. بهم میگن خوب تو تجربت کم بوده، همه این ضعف ها رو دارن. ولی من نمی تونم اینو قبول کنم. حس می کنم خانواده برا دلخوشی من میگن این حرف ها رو. به عنوان یه نمونه مثلا من اون روز در خلال حرفها وقتی صحبت از شهر زندگی ایشون شد، یه دفعه از دهنم بیرون پرید و گفتم "درسته که میگن مردم .... خسیسن ؟". حس کردم ناراحت شد ولی من هیچ منظوری نداشتم .. الان که فک می کنم به خودم میگم آخه من چرا این قد بی ادب و بی ملاحظه ام!؟ ولی اطرافیانم بهم میگن "شاید این حرف زیاد خوب نبوده اما قطعن معیار تصمیم گیری یه دختر نمی تونه این حرفای کوچیک قرار بگیره، اصن مگه با یه جلسه میشه در مورد یه آدم قضاوت کرد." خلاصه این که من نمی دونم واقعن تصمیم ایشون چقدر متاثر از این اشتباهات من بوده؟؟ من خیلی افسوس می خورم که چرا اون روز فلان حرفو زدم یا فلان جور رفتار کردم ، چرا با آمادگی فکری بیشتری نرفتم .

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahdi24 تشکرکرده است .

    roze sepid (پنجشنبه 08 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 09:19
  2. من فقط ۱۰ روز تا جدایی وقت دارم !
    توسط مریم۳۹۳ در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 16 فروردین 93, 16:28
  3. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 اسفند 91, 12:54
  4. یک ماه پس از جدایی،هنوز مثل روز اول جدایی
    توسط bahar_N در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 06 مرداد 91, 10:17
  5. روز اول آشنایی
    توسط چشمک در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 آذر 90, 12:51

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.