با سلام به دوستان و تبریک سال نو :)
مسئله ای که می خواستم این جا مطرح کنم این بود که من حدود 1 ماه قبل با دختر خانمی به منظور آشنایی برای ازدواج یک جلسه قرار گذاشتیم و صحبت کردیم. هر دومون 24 سالمونه(من 4 ماه بزرگتر) و توی دانشگاه آشنا شدیم . شهرهامون هم از هم خیلی دوره. با توجه به این که آشناییهای قبلیمون از هم کم بود، قرارمون بر این شد که ایشون بعد از صحبت های اون روز فکر کنن و با خانوادشون مشورت کنن که اگر مشکلی وجود نداشته باشه، خانواده ی ما برن و به طور رسمی آشناییمون شکل بگیره. ولی متاسفانه جواب ایشون و خانوادشون منفی بود و دیگه آشنایی ادامه پیدا نکرد... با وجود اون که ما وابستگی خاصی به هم نداشتیم، ولی از اون موقع تا حالا این مسئله هنوز از فکر من بیرون نرفته و منو به خودش مشغول کرده. دائم فکر می کنم که چرا جواب ایشون منفی بوده؟ دائم دارم به حرف هایی که زدم و نوع رفتارم جلوی ایشون فکر می کنم و به خودم ایراد می گیرم. حس می کنم اون روز اصلن آمادگی فکری برای حرف زدن نداشتم. هر موقع به این فک می کنم که نتونستم خودم رو اون طوری که واقعن هستم نشون بدم اعصابم کلی خورد میشه...
خلاصه این که اولا نمی دونم باید چه کار کنم که از این وضعیت بیرون بیام؟ چون واقعن زندگی عادی منو مختل کرده :(
یه سوال دیگه هم که برام پیش اومده اینه که من الان خیلی از رفتارهای اون روزم رو زیر ذره بین گذاشتم و به نظرم برخی از این رفتارهام خیلی نامناسب بودن(هل شدم). ولی خانوادم بهم میگن اینایی که تو میگی خیلی هم مهم نیستن. بهم میگن خوب تو تجربت کم بوده، همه این ضعف ها رو دارن. ولی من نمی تونم اینو قبول کنم. حس می کنم خانواده برا دلخوشی من میگن این حرف ها رو. به عنوان یه نمونه مثلا من اون روز در خلال حرفها وقتی صحبت از شهر زندگی ایشون شد، یه دفعه از دهنم بیرون پرید و گفتم "درسته که میگن مردم .... خسیسن ؟". حس کردم ناراحت شد ولی من هیچ منظوری نداشتم .. الان که فک می کنم به خودم میگم آخه من چرا این قد بی ادب و بی ملاحظه ام!؟ ولی اطرافیانم بهم میگن "شاید این حرف زیاد خوب نبوده اما قطعن معیار تصمیم گیری یه دختر نمی تونه این حرفای کوچیک قرار بگیره، اصن مگه با یه جلسه میشه در مورد یه آدم قضاوت کرد." خلاصه این که من نمی دونم واقعن تصمیم ایشون چقدر متاثر از این اشتباهات من بوده؟؟ من خیلی افسوس می خورم که چرا اون روز فلان حرفو زدم یا فلان جور رفتار کردم ، چرا با آمادگی فکری بیشتری نرفتم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)