سلام دوستان عزيزم
ميخوام بدونم چرا پسرا سيگار ميكشن.خواستگارايي داشتم كه به خاطر سيگار ردشون كردم.چون سيگار براي من جزءخط قرمزاست.يكيشون ميگفت اگه دوست نداري ترك ميكنم اما مشاورا ميگن نميشه به قولهاي اينطوري اكتفا كرد.
تشکرشده 911 در 430 پست
سلام دوستان عزيزم
ميخوام بدونم چرا پسرا سيگار ميكشن.خواستگارايي داشتم كه به خاطر سيگار ردشون كردم.چون سيگار براي من جزءخط قرمزاست.يكيشون ميگفت اگه دوست نداري ترك ميكنم اما مشاورا ميگن نميشه به قولهاي اينطوري اكتفا كرد.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)