به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 10:47]
    تاریخ عضویت
    1391-5-28
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,541
    سطح
    22
    Points: 1,541, Level: 22
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    503

    تشکرشده 496 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Tavajoh با آدمی که از مسخره کردن لذت میبره چی کار باید کرد؟

    سلام دوستان
    من بعد از مدتها دوباره اومدم

    به یه مسئله ای خوردم که امیدوارم باهام همفکری کنین و بتونم حلش کنم

    حالا اصل مسئله:

    من از وقتی که بچه بودم روی اینکه کسی بهم بخنده و مسخره م کنه حساس بودم
    دقیقا نمیدونم چرا ولی از اینکه دیگران حتی دوستانه به من بخندن عصبی میشم

    مدتیه که با کسی هم اتاق شدم که از مسخره کردن تا حد زیادی لذت میبره ، مثلا اینکه اگه یه چیزی رو اشتباه بگی جلوی غریبه هایی که میان تو اتاق عنوانش کنه و بخنده ، و این رفتار فوق العاده منو آزار میده

    البته من خودمم آدم شوخی ام ولی توی شوخی اعتماد به نفس کسی رو له نمیکنم
    شوخی های معمولی و ملایم میکنم

    اوایل که تازه هم اتاقی شده بودیم این مشکل نبود ولی از وقتی که فهمیده من روحیۀ حساسی دارم این شوخیهای مسخره ش خیلی بیشتر شده طوری که هر چند دختر خوبیه و نکات مثبت اخلاقی هم داره ولی من با وجود اینکه بیشتر یه هفته ست ندیدمش هنوزم از یادآوری حرفهاش دچار خشم شدیدی میشم طوری که همش با خودم میگم که کاش اینجوری میگفتم کاش اونجوری میگفتم

    طوری شده که گاهی از شدت خشم اصلا نمیتونم جوابشو بدم و گاهی هم بهش مستقیما توهین میکنم
    چون نمیتونم خشممو کنترل کنم

    یه مسئلۀ دیگه هم که داره اینه که فوق العاده به من انرژی منفی میده ، یعنی مثلا من همیشه از اندامم راضی بودم و مشکلی باهاش نداشتم ولی عنوانی که روی من گذاشته باعث میشه احساس چاقی کنم در صورتیکه دیگران کتمان میکنن که چاق باشم یا مشکلی در اندامم باشه ولی بازم من از حرفاش متأثر میشم

    ببخشید که طولانی شد ازتون راهنمایی میخوام که چی کار کنم که بتونم برخورد درستی با این آدم داشته باشم ؟
    آیا راه حلش دوریه ؟ یعنی اینکه سعی کنم تو اتاق نباشم؟
    امضا را میزنند که فرقی قائل شوند بین خودشون و دیگران

    من در دنیا چیزی ندیدم که خودم نباشم و فاصله ای نمیگذارم بین یک مارمولک با یک شاخۀ برگ و بین خودم و این دیوار ...
    از اینروست که امضایم همان بی امضایی من است

    (از اینجانب )


  2. کاربر روبرو از پست مفید unknownGirl تشکرکرده است .

    راحیل خانوم (شنبه 03 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.