تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
تشکرشده 2,912 در 637 پست
سلام
دوست عزیز اینکه همین ابتدا به این مشکلات برخورد کردی مساله مهمیه که نباید سرسری از کنارش رد بشی . شما نمی تونی ایشون رو تغییر بدی وقتی اختلاف فرهنگی تا این حد اذیتت میکنه کمی تامل کن! من نمیگم جدا شو ولی جدایی آخرین راه حلیه که باید بهش فکر کرد پس اگه تا الان رابطه جنسی نداشتی سعی کن تا وقتی برای دوام زندگیت مطمئن نشدی اقدامی نکنی چون تو شرایط طلاق خیلی تاثیرگذاره!
اما اگه مشکلت اختلاف فرهنگیتونه و قلباً همسرتو دوست داری باید بهش فرصت و زمان بدی ضمن اینکه به حرف دیگران و فامیل اصلا توجه نکن تو واسه خودت و همسرت زندگی میکنی نه اونا! پس عقیدشون اصلا مهم نیست خودتون دو تا مهمید!
نمی دانم چه کرده ام
اما
می دانم به تو نیاز مندم
peymaan (دوشنبه 05 فروردین 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)