سلام به دوستان عزیز
دوستان امروز18اسفند دقیقا ورود من به عشق 8ماهگیه
8ماه که عاسق دختری شدم که اختلاف سنیمون برای ازدواج واقعا ایده آله یعنی دو سال از من کوچک تره
فکر نکنید من یه آدمه چشم چرون و بی بند و باری هستم اتفاقا برعکس از خودم تعریف نباشه هیئتی هستم و این دختری که عاشقش شدم خواهر یکی از بچه های هیئتمونه که داستان عشق و عاشقی من به اون ماجرای جالب و طولانی داره
بگذریم ...
من اون رو خیلی دوست دارم و عاشقش هم هستم اما موندم چه طوری عشقم رو بهش نشون بدم و بهش بفهمونم که دوستش دارم
یه مشکل دیگه ای هم که دارم هر روز میبینمش و بد تر اعصاب منو خرد میکنه خواهش میکنم یه راه کار مناسبی پیش پام بذارین
ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)