خانومی سلام
ببین کلا دور تالار رو یه خط قرمز بکش و سعی کن از مشاوری کمک بگیری که هر لحظه بتونی باهاش تلفنی یا حضوری ارتباط داشته باشی.
خیلی شتاب زده عمل میکنی.بین خونه پدرت و همسرت در رفت و امدی.
یه تصمیم درست و اساسی بگیر.نمیگم جدا شو.اما برای رفع مشکلت یه راهی پیدا کن.اگر بدون اصلاح همسرت برگردی سر خونه زندگیت دوباره همون اشه و همون کاسه.
قبلا بهت گفته بودم اگر رفتی خونه پدرت و خواستی برگردی سعی کن با گذاشتن شرط و شروط و حل مشکلت برگردی.الان خودت بگو این چند روز وقفه و دوری و ...چه کمکی به حل مشکلت کرد؟
حالا اگر هر برگردی باز خونه پدریت همسرت میدونه چند وقت دیگه برمیگردی بدون مشکل و دغدغه ای.
خوب بود از پدرت میخواستی همسرت رو ببره و برسونه.
خانومی
مشکل تو خونه پدرت رفتن یا خونه همسرت موندن نیست.اگر میخواهی برگردی دوباره خونه پدرت اصلا چرا امدی؟
مشکل تو گرفتن حق طلاق نیست.تو فقط یه مشکل داری اونم اینکه برای شوهرت محکم و پابرجا شرط نمیذاری که الا و لله باید بری پیش مشاور.وگرنه من دیگه حاضر نیستم باهات زندگی کنم.
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)