به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 91 [ 22:30]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    908
    سطح
    16
    Points: 908, Level: 16
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خودمو دوست ندارم و به خودم احترام نمی زارم.توروخدا کمکم کنید واقعاً خسته شدم

    سلام من خانمی 24 ساله ام و معماری می خونم و در همین زمینه هم یه جای دولتی کار میکنم و در یک خانواده 4 نفری زندگی می کنم .اما.... مشکل خیلی بدی دارم اینه که بیش از حد مهربونم طوریکه هر کسی بهم بدی می کنه به 1 روز نمی کشه میبخشمش و دوباره رفتار خوبی باهاش می کنم.. زیادی سازگارم با دیگران، همش طبق شرایط و اطرافیان و خانواده و دوستان به همه کنار میام تا جایی که از خواسته های شخصیم می گذرم و طبق خواست اونا رفتار می کنم....واقعاً خسته شدم نمی تونم این اخلاقمو درست کنم ، زیادی راجع به همه احساس مسئولیت می کنم همش دوست دارم همه رو کمک کنم اصلاً فکر می کنم باید اینکارو بکنم. وقتی کاری واسه کسی انجام میدم خیلی حس خوبی می کنم...اما واقعاً خسته ام می خام خودخواه باشم و می خام یه کم هم دیگرون شرایطشونو با من وفق بدم ، اصلا از خودم بدم اومده که مهربونم یا مهر طلبم!!!؟؟؟ مرسی که وقت گذاشتین این متن طولانیو خوندین.ممنون می شم کمکم کنید چون واقعاً بهش احتیاج دارم

    منظورم از اینکه به خودم احترام نمی ذارم اینکه همیشه خودمو واسه کوچکترین اشتباهی سرزنش می کنم ولی از اشتباهات دیگران می گذرم .....

  2. 3 کاربر از پست مفید somina تشکرکرده اند .

    somina (دوشنبه 09 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. توافقی جدا شدیم، خیلی همسرم و دوست دارم و میخوام برگردم
    توسط morteza2487 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 77
    آخرين نوشته: شنبه 26 اردیبهشت 94, 11:09
  2. شوهرم را دوست دارم، اما به من خیلی بی توجه شده!
    توسط maryam_sh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 آبان 93, 19:32
  3. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  4. ناتواني در بيان دوست داشتن
    توسط ايدا هاشمي در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 07 دی 86, 01:57

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.