به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array

    من دیگه خسته شدم از اینهمه فشاری که زندگی بهم وارد میکنه

    سلام دوستای خوبم
    بعد یه مدت اومدم تا درد دلمو بگم شاید کمی آروم بشم
    مشکلاتی که قبلا با شوهرم داشتم تا حدودی حل شده و خداروشکر الان تو وضعیته تقریبا نرمالی هستیم.
    اما یک مسئله که واقعا رنجمون میده بیکاری و بی پولی شوهرمه.اجاره خونه و خرج زندگی و با قیمتایی که الان هست.نمیدونم چندنفرتون بیکارین و در حالی که هیچ درامدی ندارین در ماه حتی هزار تومان ماهی 400 هزار تومن اجاره میدین و باید هزارجور خرید هم بکنین.
    خیلی صبوری میکنم.هفته هایی هست که حتی یه یک ریالی نداریم.هیچوقت اعتراض نکردم.نه به شوهرم حرفی زدم نه به کسی گفتم که اینه زندگیمون.
    اما از اینکه شوهرم خوبه و زندگیمون آرومه راضی بودم و همیشه شاکر خدا بودم.
    اما چندروزه شوهرم خیلی خیلی خیلی تو فکره و همش میگه کاش ازدواج نمیکردم و تو رو هم به این دردسر دچار نمیکردم.هرچی دلداریش میدم هم فایده نداره.خوب منم ناراحت میشم وقتی میگه پشیمونم از اینکه ازدواج کردم و زیربار مسئولیت رفتم.
    دیدنه گریه یه مرد خیلی سخته.
    بگین چیکار کنم.من نه الان اسراف می کنم نه مهمونی میدم نه خرید میکنم واسه خودم.
    چرا دنیا همش واسه من شده بدبیاری و فشار و استرس؟
    مگه چقدر یه آدم تحمل داره.از وقتی یادم میاد بدبختی کشیدم.میگن امتحانه الهیه.آخه چندبار در سال؟چندبار در روز؟چقدر میتونم محکم باشم و پام نلغزه و کفر نگم؟
    هیچوقت تا حالا بی پولی رو تجربه نکرده بودم اما الان در کنار شوهرم میتونم از پسش بر بیام و تحمل کنم چون زندگیمو دوست دارم.اما اون همش نا امیدم میکنه

  2. 3 کاربر از پست مفید شارلوت تشکرکرده اند .

    شارلوت (شنبه 07 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.