سلام دوستان
یه مورد ازدواج برام پیش اومده و قراره همین روزا بیان خواستگاری البته فعلا قراره دوطرف همو ببینیم که آیا پسند میکنیم یا نه!
حالا من سوالم اینه که معمولا بهتره چه نوع پوششی داشته باشم؟ اگه مانتو با یه شال رنگ شاد بپوشم خوبه؟(میخوام کاملا پوشیده باشم و بی حجاب نباشم البته من چادر نمیزارم !)
و سوال دوم اینه که اگه همو قبول کردیم میشه همون جلسه اول باهم صحبت کنیم یا اینکه صحبت باشه برای جلسه بعد؟؟ آخه من تا حالا هر خواستگاری برام میومد حتی یه کلمه هم باهاشون حرف نزدم واسه همین الان فکر میکنم اشتباه کردم شاید با صحبت کردن نظرم عوض بشه...
اگه وارد صحبت شدیم چه حرفهایی باید زده بشه و من بپرسم؟؟
یه سوال دیگه هم دارم این که اگه طرف مقابل از داشتن دوست پسر قبل ازدواج بپرسه چه جوابی باید بدم؟؟؟ البته من نداشتم فقط توی تایپیک های قبلی گفتم که با یکی از پسرهای فامیل یه مدت باهم بودیم که قصد ازدواج داشتیم ولی به دلایلی که گفتم نشد!!
میخوام بدونم چطوری باید جواب بدم؟؟؟ ممنون میشم منو راهنمائی کنید









علاقه مندی ها (Bookmarks)