به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    ضعف جسمی من و شخصیت غیر قابل تحملی که پیدا کردم

    [align=justify]سلام بر همه دوستان عزیز

    راستش مشکل فعلی من یا بهتر بگم دغدغه فعلی من از جنس مشکلات مطرح شده در سایت نیست. چیزی از عدم تفاهم و خیانت و اینجور مسائل توش نیست و شاید به نظر بعضی پیش پا افتاده هم بیاد ولی برای من یک دغدغه شده.

    راستش آخر ماه دوم بارداری هستم. مشکلات جسمی من از سه هفته پیش شروع شد. به شدت بی حوصله و ناراحت هستم. ویاری که دارم رمق منو گرفته احساس می کنم نیمه جان هستم. شخصیت شیطونی که داشتم تبدیل شده به یک شخصیت بی حال و بی حوصله که حتی حوصله نفس کشیدن رو هم نداره. خوب این مسائل شاید طبیعی باشه و راه چاره ای هم براش نباشه البته اینم اضافه کنم که به دلیل برخی مشکلاتی که داشتم پزشک به من گفته نباید زیاد بایستم و به همین دلیل در انجام کار خونه هم عاجزم و بی نظمی خونه هم بیشتر اعصابمو به هم میریزه

    مشکلم اینه که حس میکنم به زودی همه اطرافیانم از شخصیت جدیدم خسته میشن و دادشون درمیاد. سرد و بی شور و هیجان هستم.

    مثال میزنم:

    همسرم دیشب اومد خونه غذا خوردیم با وجود خستگی ظرفها رو شست و خونه رو جمع و جور کرد بعدش به حمام رفت و بعدش اومد نزدیک جایی که من خوابیده بودم نشست بوی صابون و شامپو میداد و من به این بوها خیلی خیلی حساس شدم و چون صبح یک مرتبه به خاطر این بوها حالم حسابی بد شده بود یه دفعه داغ کردم و گفتم لطفا از حمام که میاین بیرون حداقل با فاصله دو متر از من بشینید (با لحن کاملا جدی) همسرم کلا پا شد رفت و با ناراحتی گفت مطمئنی فقط به خاطر بوی صابون اینجوری حرف میزنی؟؟؟؟؟؟؟

    البته بعدش هم خودش پشیمون شده بود و دائم میپرسید چیزی لازم نداری اگه حالت خوب نیست یه چیز ترش بیارم بخوری و ...

    از شرایطم و از دست خودم عصبانیم احساس میکنم نمیشه چند ماه من این اخلاق رو داشته باشم و کسی هم چیزی به من نگه و تحملم کنه

    پزشک یک سری دارو برای ویار داده که چون جز گروه b , c بودند حاضر به مصرف نشدم و این روزگار رو الان دارم
    نمیدونم حرفام نیاز به درد دل هست یا نیاز به مشاوره در هر صورت اگر برای بهبود شرایط من راه حلی به نظرتون میرسه یا چیزی که بتونه کمی آرومم کنه ممنون میشم برام پست بذارین[/align]

  2. 14 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    roze sepid (چهارشنبه 21 فروردین 92), فکور (جمعه 06 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ مناسب در برابر پیشنهاد غیرقانونی
    توسط rain rain در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 خرداد 91, 03:02
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اردیبهشت 89, 10:14
  3. نقش ابراز هیجانات مثبت در شخصیت و پیامدهای زندگی
    توسط nazanin. در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 بهمن 88, 21:57

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.