به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 33

موضوع: دیابت نوع 1

  1. #11
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: دیابت نوع 1

    چه خبرته ؟

    شلوغش کردی

    اولاً درد و بیماری مال آدمه ، دوماض دیابت که دیگه راحت قابل کنترله لا علاج که نیست .

    در ثانی احتمال خطا در آزمایش هست . همینکه پرستار سن و سالتو پرسیده شاید احتمال خطا داده اند . تکرار آزمایش خیالت را راحت میکنه . در ضمن توجه داشته باش که در مطمئن ترسن آزمایشگاه باید آزمایش داد .

    اصلاً نگران نباش .

    تو اصلاً آماده ای برای جذب درد و بدبختی .

    حالا تصور کن این درد رو داری ...... اینو باید بدونی که چون بیخودی درد و رنج برای خود تراشیدن و غصه خوردن باعث خیلی از دردها میشه چون روی وضعیت روحی و عدم مقاومت روحی روی سلسله اعصاب اثر میگذاره که این بین اعصاب گوارشی بیشترین رفلکس را نشان می دهند . از طرفی تغذیعه نامناسب ( نا موقع خوردن ، نخوردن ، پرخوری ) نیز بد ضربه ای به گوارش میزند . لوزلمعده هم یکی از بخشهای دستگاه گوارش هست که از ارث بگذریم وضعیتش بسته به وضعیت رفتاری و حال و هوای روحی و برنامه تغذیه ای ما دارد .

    رفتارهای ما باعث هلاک شدنش میشه یا با درست به کار گرفته نشدن یا زیاده روی در بکار گیری . در یک کلام به هم خوردن تعادلش .

    در هر صورت ان شاء الله که آزمایش اشتباه هست یا درست متوجه نشدی . اما اگر باشه هم بپذیر و بدان عواقب خودخوریهای بیخودته و درسی بشه برات که بعد از این مراقب خودت باشی تا دذردهای بیشتر از این نگیری .

    باز هم میگم نگران نباش . شنبه میری پیش پزشک و نهایتش اگر چیزی بود تقاضای تکرار آزمایش را بده . در ضمن وضعیت فرد در روز آزمایش هم مهمه . برای قند که دو نوبت باید آزمایش بدهی یکی ناشتیا و یکی هم چند ساعت بعد از آن و بعد از خوردن صبحانه . آیا دو نوبته آزمایش دادی ؟


    .

  2. 8 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (جمعه 29 دی 91)

  3. #12
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیابت نوع 1

    ببخشید فرشته مهربان

    چیکار کنم الان تمام تنم می لرزه
    صبح پیش روانپزشک بودم بهم دارو داد خوردم اما الان آروم نیستم

    تو بهترین وبزرگترین آزمایشگاه شهر رفتم برا آزمایش
    امیدوارم اشتباه باشه جواب این آزمایش
    بخدا امروز هم پیش مشاور بودم هم روانپزشک خیلی حالم خوب بود داشتم توپ درس می خوندم
    این آزمایش زد همه چی رو خراب کرد

    نمی دونم چیکار کنم الان
    کم آوردم دیگه هرچی بدبختی برا منه
    آزمایش فقط ناشتا بود این جواب برای ناشتا هست

  4. کاربر روبرو از پست مفید صاعد تشکرکرده است .

    صاعد (چهارشنبه 04 بهمن 91)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 10 بهمن 94 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1391-5-05
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    3,571
    سطح
    37
    Points: 3,571, Level: 37
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    764

    تشکرشده 865 در 204 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: دیابت نوع 1

    صابر اینجا نوشته قند خونت 111 میلی گرم در دسی-لیتره... مرد مومن 82 تا 110 میلیگرم در دسی لیتر بازه قند خون طبیعیه. یعنی رسماً الکی استرس گرفتی...

    A body's homeostatic mechanism, when operating normally, restores the blood sugar level to a narrow range of about 4.4 to 6.1 mmol/L (82 to 110 mg/dL) (as measured by a fasting blood glucose test)

  6. 6 کاربر از پست مفید Serok تشکرکرده اند .

    Serok (چهارشنبه 04 بهمن 91)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: دیابت نوع 1

    ان شالله که مشکل خاصی نباشه.

  8. 4 کاربر از پست مفید mehran21 تشکرکرده اند .

    mehran21 (جمعه 29 دی 91)

  9. #15
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیابت نوع 1

    نقل قول نوشته اصلی توسط Serok
    صابر اینجا نوشته قند خونت 111 میلی گرم در دسی-لیتره... مرد مومن 82 تا 110 میلیگرم در دسی لیتر بازه قند خون طبیعیه. یعنی رسماً الکی استرس گرفتی...

    A body's homeostatic mechanism, when operating normally, restores the blood sugar level to a narrow range of about 4.4 to 6.1 mmol/L (82 to 110 mg/dL) (as measured by a fasting blood glucose test)
    ممنونم خدا کنه همین طور باشه
    واقعا این پرستار منو ترسوند
    درجا زنگ زد به دکتر کلی حرف زد بعدم گفت زودتر به پزشک مراجعه کن
    بعد گفت دفع پروتئین از کلیه داری
    من سرچ کردن چندجا نوشته بود برای بیماری دیابت هست
    دیروز هم داشتم برای زرد شدن سفیدی چشم جست و جو می کردم گفته شده بود بخاطر کلیه هست
    خیلی ترسیدم خیلی حالم بد شد امشب

  10. 2 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    صاعد (دوشنبه 02 بهمن 91)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 شهریور 92 [ 22:38]
    تاریخ عضویت
    1391-10-01
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    783
    سطح
    14
    Points: 783, Level: 14
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 264 در 100 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: دیابت نوع 1

    سلام آقا صابر.ما دیابتی به نام دیابت عصبی داریم که با استرس و فشار عصبی و اضطراب سطح قند خون بالا میره که این یک واکنش دفاعی و طبیعی بدن برای مواجه با استرس و کاهش ان است و با کاهش استرس خوب میشه.و اینکه شما نوشتید همه اش ستاره دار است که ملاک نیست کنار هر عدد یک بازه عددی نرمال نوشته که باید با ان مقایسه کنید.بعدشم من برای خودم پیش اومده که رفته بودم دکتر و یکی از موارد بالاتر از حد نرمال بود اما دکتر گفت در سن جوانی این مقدار حتی بالاترشم عادی است.شما که متخصص نیستید باید بذارین برین دکتر ببینید چه نظری دارن.باور کنید فقط این استرس و باور اینکه همیشه باید چیزی باشه که شما از اون اذیت بشین باعث این موارد میشه.توکلتون به خداباشه که خدا بهترین محافظان است.(والله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین)

  12. 5 کاربر از پست مفید یکی مثل شما تشکرکرده اند .

    mhroodi (دوشنبه 02 بهمن 91)

  13. #17
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیابت نوع 1

    بخشید فکر کنم خیلی ترسیده بودم و خیلی هم شلوغ کردم
    نباید برا این موضوع تاپیک می زدم
    از همه عذر خواهی می کنم
    از فرشته مهربان هم عذر خواهی می کنم میدونم دارن منو تحمل می کنن
    سعی می کنم دیگه تاپیکی باز نکنم
    از همه ممنونم

  14. 2 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    صاعد (دوشنبه 02 بهمن 91)

  15. #18
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: دیابت نوع 1

    لازم به عذر خواهی نیست

    حالت بد بود تاپیک زدی ، اشکال نداره

    مهم اینه که درس بگیری .

    ببین آقا صابر ف بقیه مسائل زندگیت را هم همینطور بزرگ می کنی و می ترسی و بغرنج و فاجعه آمیز می بینی .

    دقت کن وقتی در روابط انسانی چیزی برایت جا نیافته یا سر در نیاوری برداشت خاص خودت را می کنی ، آن هم اغلب از نوع منفی و پر و بال بهش میدی و ...... ببین که چه به حال و روز خودت میاری

    میری پیش روانشناس ، میای میگی وای حالم بده و .... چرا اینجوریم ... پشیمانم که حرف زدم و .....
    حتماً پستهای جناب اس سی آی برای بهار زندگی و ترانه را بخوان تا کارکرد ذهن سطحی و منتقد درونی را بفهمی و ببینی با میدان دادن به این دو چه به روز روح و روان خودت آورده ای و با مهار و کنترل آنها بتوانی رها شوی و بپردازی به باز سازی روحیه و تغییر نگرش .

    من رک باهات حرف میزنم ، چون میدونم همین لازمه برات .

    روحیه ات مثل بچه نازپروده های لوس هست . به خودت یه تکونی بده و مرد باش ، یه مرد قوی و استوار و محکم .

    این روحیه یه مرد نیست که سر خودش بدون اطالعات کافی پزشکی آزمایشی را برانداز کنه و سرچی در اینترنت و بعد هم هوار بزنه ای وای من دیابت دارم ، تازه اینار هم فاجعه ببینه .

    یادت باشه از هرچه بترسی سرت میاد ، در واقع یه نوع آزمایشه ، اینم برای اینه که در این دنیا بتوانیم شجاع باشیم . شجاعت که برای مرد مثل هوا ضروریه .

    از این تاپیک درس بگیر . این تاپیک می مونه تا هر از چند گاهی بیای سراغش و کمی خودت را بهتر بشناسی البته اگر از بیرون گود به صابر نگاه کنی . به صابر این تاپیک .


    موفق باشی . که اگر بخواهی می شوی


    .

  16. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (جمعه 29 دی 91)

  17. #19
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: دیابت نوع 1

    صابر جان می تونی سرچ کنی تفسیر آزمایش خون یا تفسیر آزمایش ادرار. بعدش پیج هایی که می یادو نگاه کنی. دونه دونه ی مواردی رو که توی برگه ازمایشت می بینی نوشته با توضیحش. البته این برای این خوبه که دقیق تر بدونی چی به چیه. اما همیشه باید بری پزشک که پزشکت ازمایشتو ببینه چون ممکنه اون چیزی که من و تو می بینیم از اینکه توی حد هست یا نه و اینا دقیق نباشه. ضمنا قرص هایی که می خوری هم می تونن روی نتیجه ازمایش اثر بذارن. ازمایشگاه خوب هم که باید بری همونطوری که فرشته مهربون گفتن. اگه تهرانی که من دو تا رو میشناسم که همه میرن. دیگه بازم اگه پزشک نیاز ببینه می تونه بهت بگه دوباره ازمایش بدی.
    ازمایش دادن خوبه چون ادم می تونه بعدش کنترل کنه وضعیت جسمیشو اما اصلا نباید خودتو نگران کنی که.

    واسه چی عذر خواهی میکنی؟ مگه اینجا هر کی تاپیک می زنه خیلی موضوعش مهمه؟! یا هر کی تاپیکش خاک می خوره موضوعش مهم نبوده؟! بی خیال بابا انقدر به خودت سخت نگیر. دلت خواسته تاپیک زدی. منم یه وقتی خیلی حساس بودم. فکر می کردم بقیه هم مثله منن! اما به مرور فهمیدم ادما انقدرا هم دلشون شیشه ای نیست و واسه همینم هر لحظه می تونن دلمو بشکنن! باور کن انقدرم نباید به خودت سخت بگیری. راحت باش. بذار کودک درونت هر کاری که می خواد بکنه دیگه. ریلکس باش عزیز.

  18. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    meinoush (جمعه 29 دی 91)

  19. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 بهمن 92 [ 21:59]
    تاریخ عضویت
    1391-6-26
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    270
    سطح
    5
    Points: 270, Level: 5
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered250 Experience Points
    تشکرها
    1,336

    تشکرشده 1,148 در 268 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: دیابت نوع 1

    صابر جان
    نگران نباش
    دیابت بیشتر موروثی است و اگه می گی در خانواده تون کسی نداشته پس انشاالله که چیزی نیست
    تازه تو خودت از رو جواب آزمایش این برداشت و کردی. از کجا معلوم؟ تو که دکتر نیستی
    اصلا فکر منفی نکن و امواج مثبت بفرست تا تاثیر مثبتش و ببینی

  20. 4 کاربر از پست مفید shabe niloofari تشکرکرده اند .

    shabe niloofari (دوشنبه 02 بهمن 91)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32
  3. شروع یک زندگی با شک و تردید؟
    توسط fariborz در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 91, 15:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.