سلام
یکی از دوستام یه مشکلی داره
مشکل دوستم ارتباط جنسی با دوست پسرش بوده.نه در حد از دست دادن پرده
حالام با یکی عقد کرده
عذاب وجدان گرفته که به شوهرش بگه یا نه؟
لطفا راهنمایی نمایید
آیا این موضوع را قبل عقد میبایست مطرح میکرد؟
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام
یکی از دوستام یه مشکلی داره
مشکل دوستم ارتباط جنسی با دوست پسرش بوده.نه در حد از دست دادن پرده
حالام با یکی عقد کرده
عذاب وجدان گرفته که به شوهرش بگه یا نه؟
لطفا راهنمایی نمایید
آیا این موضوع را قبل عقد میبایست مطرح میکرد؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)