سلام
یکی از دوستام یه مشکلی داره
مشکل دوستم ارتباط جنسی با دوست پسرش بوده.نه در حد از دست دادن پرده
حالام با یکی عقد کرده
عذاب وجدان گرفته که به شوهرش بگه یا نه؟
لطفا راهنمایی نمایید

آیا این موضوع را قبل عقد میبایست مطرح میکرد؟