سلام. من يك مرد سي واندي ساله هستم. همسرم زن زيبايست و قبل از ازدواج با هم آشنايي داشتيم. يك فرزند دوساله داريم و بايد اعتراف كنم كه همسرم نه تنها زن خوبيست بلكه يك مادر نمونه هم هست. از ازدواج خودم و انتخاب خودم بسيار راضي هستم و خدا را شكر زبانزد دوست و آشناييم. اما مشكلي كه هر روز در زندگي ما و البته از ديدگاه من هروز پررنگتر ميشود مسئله ارتباط جنسي ماست. با حضور كودكمان رابطه جنسي بين من و همسرم تقريباً به صفر رسيده و من گاهي مجبور به خود ارضايي ميشوم. به طرق مختلف از او مطالبه ميكنم اما او در اكثر موارد رد ميكند. شايد هر دوماه يا بيشتر يكبار و با هم همبستر ميشويم. متاسفانه قصد دارم با زن ديگري رابطه جنسي برقرار كنم. ميدانم كه درست نيست اما از خود ارضايي بهتر است. ببخشيد كه خيلي خلاصه نوشتم.