سلام به همگي خيلي دوست دارم در مورد اين تصميم بزرگ من را راهنمايي كنيد تا اشتباه نكنم :
من مدت 3 ساله كه ازدواج كردم ، رشته تحصيلي من و شوهرم مهندسي كامپيوتره متاسفانه من تو يك شركت خصوصي كار مي كنم كه ساعت كاريش 2 شيفته است از 7 تا 1 و از 4 تا 7 عصر اين مسئله خيلي من را خسته و نگران كرده و از فكر اينكه بعدها با وجود بچه چكار كنم اعصابم بهم مي ريزه اما از طرفي هم وقتي با خانومهاي خانه دار صحبت مي كنم اونها هم گله مند هستند و خيلي مي ترسم كه با رها كردن شغلم مخصوصا توي اين اوضاع بيكاري پشيمان بشوم خواستم تا شما نيز من را راهنمايي كنيد چون اين مسئله روي خودم و زندگيم تاثير سوء گذاشته است . در ضمن شوهرم هم تصميم گيري را بعهده خودم گذاشته . با تشكر







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)