
نوشته اصلی توسط
abjirahele
سلام یلدای عزیز
یه سوال چرا نمیذاری بیاد خواستگاری فقط به این دلیل که خانوادش از شهرستان میخوان بیان خب بیان به هر حال آشنا میشی باهاشون و نظر خانودت هم میفهمی شاید با اومدن خانوادش خیلی چیزای دیگه دستگیرت بشه و شناخت بهتری نسبت بهش پیدا کنی؟
هر کی که بیاد خواستگاری رسمی که دلیل بر این نیست که شما باید شناخت کامل نسبت بهش پیدا کنید؟بذار بیان بیشتر با هم آشنا شید و خانوده های همدیگرو ببین....
راجع به اینکه اختلاف سلیقه ها و موارد دیگه ای که عنوان کردید نظرم اینه که قشنگ بشینید حرف بزنید راجع این موضوع ها.........البته اینم بگم اختلاق سلیقه و اختلاف نظر بین زن و شوهر ها همیشه پیش میاد و این نیست که اصلا که همش یه نظر داشته باشن................
موفق باشی

ممنون از پاسخ ها
راستش مشکل من خانواده خودم هم هست که یه مقداری مشکل دارن
می دونید خانواده م از اونهایی هستند که اگه اینا بیان خواستگاری منو اجبار به قبول کردنش می کنن. و اگه قبول نکنم تا مدت ها سرکوفتش رو بهم می زنن
ضمن اینکه چند نفری از خانواده من ایشونو دیدن و مورد پسندشونه
از نظر اونا سالم بودن پسر و داشتن یه کار ثابت و تحصیلات کافیه . اگه من بهونه این اخلاقها و این چیزایی که گفتم رو بیارم اونا میگن مته به خشخاش می ذارم و مطمئنا اگه بعد از خواستگاری رسمی تازه این اخلاق ها رو بیان کنم با اونا هم به مشکل می خورم
ضمن اینکه خودش هم میگه که باید روی من دیگه مشکلی نداشته باشی که اجازه خواستگاری رسمی بدی و فقط مونده باشه دیدن خانواده و نظر در مورد اونها
علاقه مندی ها (Bookmarks)