با عرض سلام و خسته نباشید سوال من از شما در نامه ی قبلی که نوشته بودم این بود که من چه طور می تونم اعتماد به نفسم را بالا ببرم . چون براتون توضیح دادم که من 22 سال دارم و 4 ماه پیش در دوران عقدم به اصرار خانواده ام طلاق گرفتم در صورتی که هر دو نفرمون همدیگر رو دوست داشتیم ولی از اون به بعد دچار یه نوع بدبینی نسبت به همه ی اطرافیانم شدم و همیشه این فکر رو می کنم که دیگه موقعیت برای ازدواج کردن ندارم در صورتی که خانواده ام با من موافق نیستند و میگن که الان تو توی محیط کارت و در اطرافت موقعیت زیاد داری ولی نمی دونم چرا خودم مدام اینطوری فکر میکنم که هر وقت اگر کسی بیاد و من بهش بگم که یک بار عقد کردم و طلاق گرفتم طرف مقابلم پشیمون میشه البته این رو هم بگم که من از لحاظ جسمی سالم هستم و هیچ گونه آسیبی ندیدم ولی بازم میگم دچار یه نوع بدبینی شدم و اعتماد به نفسم هم از دست دادم لطفاً کمکم کنید تا بتونم از این وضعیت دربیام . با تشکر از لطف شما
ماهی:)[/size][/color]







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)