به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 بهمن 91 [ 14:04]
    تاریخ عضویت
    1391-10-11
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    135
    سطح
    2
    Points: 135, Level: 2
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    داغونم کمکم نمی کنید؟

    سلام دوستان ممنون از سایت عالیتون یه جورای شده همدمم.
    دوستان من و شوهرم4ساله ازدواج کردیم.من26و شوهرم34سالست.من مهندس کامپیوتر وایشون ارشد اخلاق دارن.من به شدت پرانرژی واهل معاشرتم اما شوهرم برعکس درونگرا وارومه .ما8ماهی عقدبودیم واز همون اول کلی دعوا داشتیم سرهمه چیز والبته بگم99%دعواها از طرف من بود مثلا اینکه ابراز احساساتی درکار نبود مثلا بعد 2هفته دوری دریغ از یک شاخه گل یا هدیه همیشه باید بهش میگفتم فلان چیزوبخر وگرنه نه من نه تو تا اقا زحمت اون کارو بخودشون بدن.ایشون خیلی خسیسن با اینکه وضعمون بد نیس بهم میگفت:اگه بری تو فروشگاه شیک خرید کنی فروشنده کلی به حماقتت میخنده و از حرفا.ازلحاظ جنسی هم ایشون سرد هستنومنم بعد4سال ازاینکار متنفر شدم وحس میکنم ادامه این زندگی بی فایدست منو اورده تو شهر غریب توی شهر مذهبی ها(قم)(شرمنده توهین نشه به قمیا)اخه نسبت به شمال که وطن منه اینجا خیلی دلگیره 2سال میرفتم زبان ودانشگاه وسرم گرم بود اما حالا احساس افسردگی میکنم از خودم بدم میاد که این زندگی واسه خودم ساختم خیلی بهم فشارمیاره که بخون واسه ارشداما منی که روزام به زور شب میشن چ انگیزه ای واسه پیشرفت دارم.ایشون قدرت تصمیم گیری در زندگی ندارن واگه باهاشون با لحن تندوعصبانی حرف بزنی میفته تودنده لج منم بعد4سال بازی با احساس واعصابم روحیه ای برام نمونده که با ایشون ملایمت کنم واسه همین وقتیکه میگه بیا از مشکلاتمون حرف بزنیم بعد چنددقیقه دعوام میشه باهاش .اصلا مراقب حرف زدنش نیس تو5تا کلمه اش 4تاش مسخره بازی ومزاحه درصورتیکه خودش طاقت شوخی های خودشونداره.دائما منو با زنای دوستاش مقایسه میکنه وجلوی من اه میکشه و میگه اینم شانس منه تو زن چه میشه کرد(به خاطر دعواهای مکرر من اینومیگه).به من میگه ولخرج و خودشو عاقل میدونه که ماهی 100تومن خرجشه.خسته شدم نمیدونم چیکارکنم بعد4سال زندگی ازش متنفرم وحس میکنم چون شاغل نیستم باید بامرد بی احساسی مثل اون ادامه بدم و بسازم جالبه که میگه من لایق مادر شدن نیستم چون عصبی ام منم گفتم ازش متنفرم وازش بچه ای که مثل خودشه نمیخوام میدونه بهش علاقه ای ندارم و وقتیکه میگم بیاجداشیم نگران مهریه منه اما گفتم نمیخوام اذیتش کنم ومیرم اما اون راضی نمیشه.ایشون یه برادر داشتن که2سال پیش فوت شدن حس میکنم بعد این قضیه افسردگی هم به فضایلش اضافه شده.شب وروز نماز میخونه و4ماه درسال روزه میگرفت دائم از مرگ حرف میزنه ساعت ها به اسمون نگاه میکنه با خودش خلوت میکنه ومن تنها تنهاتر شدم.چقدر حرف زدم شرمنده میشه کمکم کنید به نظرتون مشکلم مشکله یا خوشی زده زیر دلم؟دوس ندارم مثل بی دردا فکر کنم....

  2. کاربر روبرو از پست مفید من تنهام تشکرکرده است .



 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با این ازدواج غلط افسرده و داغونم
    توسط raha69 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 خرداد 95, 22:49
  2. یک هفته از طلاقم میگذره خیلی داغون شدم
    توسط مینا 66 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 13 تیر 94, 22:36
  3. افکاری که از ذهنم بیرون نمیره و داره داغونم می کنه!
    توسط tonio_m2000 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 اردیبهشت 93, 13:44
  4. چی جوری با غول بدخوابی مبارزه کنم؟
    توسط سپیده سحر در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 91, 19:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.