با سلام خدمت تمامی دوستان و کسانی که کمک میکنن مسائل حل بشه.
پسری هستم در آغاز 22 سالگی.یک ترم دیگر نهایتا با یک ترم تابستانه دیگر درسم (لیسانس) تمام میشه. (انشاا... شهریور سال آینده)
- سربازی را پیش رو دارم
- در حال حاضر کار هم میکنم با حداقل ماهی 600 هزار تومان - به امید بهتر شدن در آینده

دختری را حدود 8-9 ماه می شناسم ، از نظر خانوادگی ، مذهبی و مالی خیلی شبیه به هم هستیم. بنده خیلی ایشان را دوست دارم و چون در جریانش هستم که ایشان چندین خواستگار داشته و دارد یکم به خودم اومدم که عجله کنم.
ایشان هم سن بنده هستن ، هم رشته . تنها مشکلی که سد راهم میبینم ، میزان ناچیزی قد ایشون از بنده بلند تر هست که بالاخره نادیده نمیشه گرفت ولی خب تاحالا در هنگام راه رفتن و ایستادن زیاد مشخص نیست.ولی اندازه دقیق ندارم.تا قسمت بالایی پیشانی ایشون هستم.

نماز ، روزه و اعتقادات مذهبیش مانند خودم هست.
حهت شروع زندگی نیز یک طبقه منزل پدری در اختیارم هست.
فقط نمی دانم آیا خانواده ایشان ، دخترش را به پسر با چنین شرایطی میده ؟
در حالیکه ممکنه خواستگارهایی که داشتن پارامترهای بهتری نسبت به اینجانب داشته باشن.

بنده شخصا دوست دختر نداشتم ولی با ایشان زیاد صحبت کرده ام و برو بیا داشته ایم. ایشان هم همینطور. من چه اقدامی باید بکنم ؟ به پدر و مادرم گفته ام ، آنها آمادگی خود را اعلام کرده اند برای انجام ولی بنظرتون با این مسائل من چه مشکلاتی پیش رو دارم ؟

سپاسگذارم.
موفق باشید