سلام من در گذشته رابطه جنسی تقریبن زیاد داشم الان با یکی دوسم قصد ازدواجیه خ پسر خوبو قشنگیه فقط من حس میکنم حس جدید ندارم الان واسم تکراری شده من دوسش دارم چیکار کنم حس تازگیم برگرده؟