سلام من در گذشته رابطه جنسی تقریبن زیاد داشم الان با یکی دوسم قصد ازدواجیه خ پسر خوبو قشنگیه فقط من حس میکنم حس جدید ندارم الان واسم تکراری شده من دوسش دارم چیکار کنم حس تازگیم برگرده؟
تشکرشده 7 در 5 پست
سلام من در گذشته رابطه جنسی تقریبن زیاد داشم الان با یکی دوسم قصد ازدواجیه خ پسر خوبو قشنگیه فقط من حس میکنم حس جدید ندارم الان واسم تکراری شده من دوسش دارم چیکار کنم حس تازگیم برگرده؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)