سلام دوستان ممنون ميشم اگه در اين مورد كمك كنيد
حدود ٣-٤ماه پيش خونواده اي براي پسرشون به خواستگاري اومدن و ما با هم رفت و امد داشتيم براي اشنايي بيشتر ، تا الان.. پسر خوبيه و ٢ سال از من بزرگتره.. روحيه ملايمي داره و از اونا نيس كه بخواد همش حرف خودشو به كرسي بشونه اصطلاحاً. ولي يه چيزي كه من تو اين مدت ازش فهميدم اينه كه در همه چيز ( چه كم اهميت مثل موسيقي كه گوش ميكنه تا چيزاي مهمتر مثل قصد رفتن به خارج از كشور)، خودشو موافق با من جلوه ميده.. البته ميگم ادمي نيست كه بخواد نظر خودشو تحميل كنه.. ولي همين كه در همه موضوعي خودشو هم نظر با من نشون ميده تا موافقت منو جلب كنه به نظرتون خوبه يا بد؟
به نظرم اگه بعد از ازدواج هم اينجوري باشه بد نيست ولي نگراني اصلي من اينه كه وقتي كار از كار گذشت و خيالش از بابت به دست آوردن من راحت شد شروع كنه به ساز مخالفت زدن. نظر شما چيه؟؟