به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 دی 91 [ 03:36]
    تاریخ عضویت
    1391-4-24
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    508
    سطح
    10
    Points: 508, Level: 10
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 24 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟

    دوستان من واقعا نیاز دارم که کسی درباره مشکلم صحبت کنه. شاید موضوع از نظر شما خیلی حاد نیاد ولی من واقعا احساس بدی دارم. احساس میکنم موردظلم واقع شدم چون در مورد شرایطی که دارم هیچ گناهی نداشتم

  2. کاربر روبرو از پست مفید raahaa تشکرکرده است .

    raahaa (دوشنبه 11 دی 91)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    252
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,356

    تشکرشده 1,286 در 287 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟

    نگران نباش دوست من
    هنوز هم برای شما دیر نشده
    میدونم تنهایی سخته
    اما شما کاری که میدونی درسته (پاک موندن ) رو انجام بده ، به خدا ایمان داشته باش که از غیب و جایی که انتظارشو نداری هواتو داره
    مطمئنم آدم خوبی که لیاقتتو داشته باشه سر راهت قرار میگیره
    توی این مدت هم از پیشرفت خودت غافل نشو

  4. 3 کاربر از پست مفید Royaye Sedaghat تشکرکرده اند .

    Royaye Sedaghat (سه شنبه 12 دی 91)

  5. #13
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟

    رها جان نوشتی نیاز داری صحبت کنی راجع به مشکلت. بنویس هر چی باید بنویسی.
    واقعا نمی تونم کمک و توصیه ای بکنم. به نظرم الان دلتنگی مثه من. واسه همینم اومدم برات بنویسم وگرنه واقعا توصیه و راهکاری ندارم.
    منم تنهام. خیلی ها تنهان. هر کی یه جور. من که دیگه خودم دهنم بسته است. چیزی واسه گفتنم ندارم.
    نوشتی حس می کنی بهت ظلم شده. نه. ظلمی نیست. دنیا کاراش خیلی هم رو حساب کتاب نیست. به این چیزا فکر نکن چون جواب پیدا نمی کنی واسش و فقط اعصابت به هم می ریزه.
    سنت هم که خوبه 26. وقت داری. صبور باش. سعی کن خوب کار کنی خوب درامد داشته باشی پس انداز کنی. سعی کنی دنبال کسی بگردی که واقعا می خوایش. پیدامیشه. همه چی با صبر و تلاش ممتد به دست میاد. اعصابتو خورد نکن چون فقط انرژیتو می گیره. اون انرژی ای که باید بذاری واسه تلاش می ره سر حرص خوردن. به اینکه چی حقت هست و نیست فکر نکن. اگه واقعا در حدی پول درمیاری که بتونی وسایلی از خونه رو بخری که ظاهر خونه بهتر شه خوب اینکارو بکن. اگه هم پول نداری نکن اما حرص نخور.
    راستی حتما هم نباید پول زیاد خرج کرد واسه اینکه ظاهر خونه خوب شه. لازم نیست وسایل گرون باشه. یه نگاه بنداز ببین چی از خونه می تونی تغییر بدی. رنگ جای وسایل جنس وسایل چیدمان کلا ترکیب بندی خونه یه حس به هر کسی می ده. تو می تونی این حس رو به یه حس دوستانه و گرم تبدیل کنی. اصلا هم نیاز نیست که پول زیاد خرج کنی.
    ارامشتو حفظ کن.
    موفق باشی.

  6. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 12 دی 91)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 دی 91 [ 03:36]
    تاریخ عضویت
    1391-4-24
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    508
    سطح
    10
    Points: 508, Level: 10
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 24 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟

    مرسی دوستان گلم بله واقعا نیاز دارم که حرف بزنم و بیش از اون نیاز دارم که امیدوار بشم. چون بعضی مقتا واقعا ناامید میشم حتی از خدا. من خودم خیلی به خدا معجزات و کاراش ایمان دارم. ولی گاهی واقعا کم میارم. و اینه که کارو سخت میکنه. آدم تا وقتی امید داره انگار همه چی داره ولی وای به روزای ناامیدی. من همه سعیمو میکنم از نظر مالی هم خرج میکنم. اما خوب خود خونمونو که نمیتونم عوض کنم!!! ولی بازم امیدوارم.

  8. کاربر روبرو از پست مفید raahaa تشکرکرده است .

    raahaa (دوشنبه 11 دی 91)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 92 [ 23:12]
    تاریخ عضویت
    1391-10-11
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    719
    سطح
    14
    Points: 719, Level: 14
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    18

    تشکرشده 10 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟

    رهای عزیزم سلام
    با اینکه بانظر مهران موافقم ولی جون شرایط منم کاملا مثل شماس از عمق وجودم درکت میکنم.انگار از زبون من صحبت میکنی.خدای ما هم بزرگه[/size][/font][/color]

  10. کاربر روبرو از پست مفید تنهاترین سیما تشکرکرده است .


  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 23:30]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    339
    سطح
    6
    Points: 339, Level: 6
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    108

    تشکرشده 115 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟


    سلام بر شما
    این صرفا یه نظره.شاید بتونید از تعداد تشکرای پای متن درست بودنش رو بسنجید

    من به خاطر همین احساس تنهایی خودمو درگیر کردم.هنوز پا در هوام.نتیجش هم
    میدونید چی شد : ایشون رفت،من تنها ترم از قبل،غمگین ترم از قبل،نا امید
    ترم از قبل ......... .اگه به اخلاقیات معتقدین در این وادی فقط عذاب خواهید کشید

    دوستی چیزی بهتون اضافه نخواهد کرد.با کسی دوست شین که مطمین باشید هیچوقت
    تنهاتون نمی زاره.با این تفاسیر کی بهتر از خدا.حالا در ردیف پایین تر هم همجنسای خودتون.قطعا دوست خوبی تو زندگیتون هست.

    در مورد تعداد خواستگارا: قطعا شما هم میتونید با زیر پا گذاشتن یک سری ارزشها خیلی ها رو دنبال خودتون حتی تا پای خواستگاری بکشید.خدا کنه یه خواستگار داشته باشید ولی همونی باشه که باید.

    اما در مورد خونوادتون.
    من کوچیک که بودم تو یه فیلم یه دیالوگ بود میگفت : اگه ادما حق انتخاب پدر و مادراشون رو داشتن بازم همین پدر و مادر رو انتخاب میکردی؟
    این سوال سالها با من بود(البته بچه بودم)تا یه روز یه عکس دیدم.دیگه تردیدی برام نموند که دوست دارم اگه هزار بارم حق انتخاب داشته باشم همین پدر و مادر مال من باشن.

    اون عکس رو شما هم حتما دیدین.یه عکس از جهان پهلوان تختی که مادرش رو در اغوش داره.با دیدن اون عکس فهمیدم من از پدر و مادرم فقط یه چیز میخوام.

    یه اغوش باز به روی من.که اگه یه روزی مثل امروز خستم،اشتباه کردم،گمراهم بهشون تکیه کنم.مادرم منو در بغل بگیره و یه دعا کنه برام که بشه سرمایه تمامه زندگیم.

    یا علی


  12. 3 کاربر از پست مفید salman111 تشکرکرده اند .

    salman111 (سه شنبه 12 دی 91)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1391-9-16
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    523
    سطح
    10
    Points: 523, Level: 10
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    126

    تشکرشده 137 در 48 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟

    یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
    طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

  14. 3 کاربر از پست مفید m.milad تشکرکرده اند .

    m.milad (سه شنبه 12 دی 91), تنها 2 (سه شنبه 31 تیر 93)

  15. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    252
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,356

    تشکرشده 1,286 در 287 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟

    من دوستاني دارم كه وضع مالي معمولي دارن،اما الان ازدواج كردند و خيلي راضين
    شما بايد تا جايي كه سهم شماست تلاش كنيد،بقيه ش با خداست

  16. 2 کاربر از پست مفید Royaye Sedaghat تشکرکرده اند .

    Royaye Sedaghat (سه شنبه 12 دی 91)

  17. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 دی 91 [ 03:36]
    تاریخ عضویت
    1391-4-24
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    508
    سطح
    10
    Points: 508, Level: 10
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 24 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟

    ممنونم دوستان
    من همیشه خدا رو شکر میکنم که تونستم علیرغم تمام مشکلاتم خط قرمزهامو حفظ کنم و کاری نکنم که بعدا حس کنم حرمت خودموو زیر پا گذاشتم. واقعا باید توکلم فقط به خدا باشه چون دیگه هر کاری میتونستم واسه بهتر بودن خودم کردم. ممنونم ازتون


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 19:38
  2. این نگاه ها چه معنایی دارد؟؟؟
    توسط neda94 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 49
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 92, 02:47
  3. آشنایی برای ازدواج؟؟؟
    توسط تنها*** در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 مرداد 89, 10:27
  4. +جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 13 شهریور 88, 14:24
  5. * جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 مرداد 88, 06:54

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.