با یه ایت الله صحبت کردم ایشون گفتند که این طور انتظار درست نیست و باید با این اقا صحبت کنی و از بلاتکلیفی خارج بشی ,الان پنج ماه منتظر یه جمله ایشونم!!!
تشکرشده 26 در 19 پست
با یه ایت الله صحبت کردم ایشون گفتند که این طور انتظار درست نیست و باید با این اقا صحبت کنی و از بلاتکلیفی خارج بشی ,الان پنج ماه منتظر یه جمله ایشونم!!!
Silent shadow (جمعه 08 دی 91)
تشکرشده 891 در 308 پست
چطور دیگه راهنماییتون کنیم؟ ایشون اگر شما رو بخواد با توجه به رفتارهای شما و علاقه مندی شما ابراز می کنه . بچه که نیستند روشون نشه! اگر هم نخوان و شما ابراز علاقه کنید در اکثر موارد مردها این مسئله رو برنمی تابند وو دوست ندارند یک خانوم اونها رو بدست بیاره. ترجیحشون برعکسه.
mehran21 (پنجشنبه 07 دی 91)
تشکرشده 42 در 15 پست
یه ضرب المثل مشهور میگه اگه می خوای چیزیو بدست بیاری رهاش کن اگر مال تو باشه دوباره بهت بر می گرده
پس سعی کن یه مدت بهش فکر نکنی واگر لازمه بری پیشش به اون صرفا به شکل یه دکتر نگاه کن.
همونطور که 5 سال پیش من این کار را در مورد یک خانوم انجام دادم وتونستم.من تو اون قضیه به سختی به احساسم غلبه کردم و تونستم عاقلانه تصمیم بگیرم![]()
تشکرشده 1,286 در 287 پست
لطفا دقت كن
مطمئنا از حست به خودش باخبره
به نظرت چرا اقدامي نكرده؟
اگه منهاي احساست،عقلت هم اين كار رو تاييد كرد ديگه خود داني
نظر خانواده ت چيه ؟
موافق اين اختلاف سني هستن؟
خودت ميتوني با پختگيش كنار بياي؟
Royaye Sedaghat (پنجشنبه 07 دی 91)
تشکرشده 26 در 19 پست
اخه با خودم میگم شاید اون از موقعیتش میترسه که چیزی نمیگه مثلا همکاراش بگن به مریضاش چشم داره یا بخاطر اختلاف سن با خودش میگه چیزی نگم بهتره و من بخاطر نظر مثبتی که تو رفتارش دیدم و سکوتش که نمی دونم چه علتی داره خواستم راحت باهاش صحبت کنم واگر نه اینکار برای خودم خیلی سخته!!!!
ش
اتفاقا از اختلاف سنش راضیم چون من فرزند کوچک خانواده ام و دیدن رشد خطا و موفقیت اونها و وارد شدن به زندگی خیلی زودتر از وقت بخاطر شرایط و رفتار خانواده که به طور مستقیم مارو در تمام مسایل زندگی وارد کردن باعث شده من بزرگتر از سن شناسنامه ام باشم و ارتباط با افراد هم سن خودم ازارم میده که افکار بچه گانه دارند! پس با سن ایشون مشکل ندارم, فقط نمی دونم چرا چیزی نمی گه!!! انتظار نتیجه ای داره?!
خانوادم در جریان نیستن و تا از ایشون مطمین نشم بهشون نمیگم
تشکرشده 1,286 در 287 پست
نوشته اصلی توسط keyvan
اول از همه بدون كه براي يه سري كارها هيچ وقت دير نميشه.
پس عجله نكن عزيزم
منم يه جورايي شبيه توام،به نظرم هم سن و سالام بچه ن و حوصله شونو ندارم،الان دوستاي صميميم حدود ٤سال از خودم بزرگترند.(من هم سن توام)
با اين وجود بازم جوونيم و دلمون جووني ميخواد.
ببين دوست من اينا رو ميگم كه حتي اگه اون آقا ازت خواستگاري كرد،بايد چه جوانبي رو بررسي كني.
وگرنه توي موقعيت شما،به نظر خودم اشتباهه كه شما پيشقدم بشي.
اينكه ميگن اگه مردي دختري رو بخواد هرجور شده به دستش مياره زياد هم اشتباه نيست.
دلايلي كه شما گفتي منطقي نيست.
موفق باشي
Royaye Sedaghat (پنجشنبه 07 دی 91)
تشکرشده 891 در 308 پست
مهمترین مشکل این هست که هیچ مردی تو اون سن ترس از بیان یک مسئله نداره. اگر واقعا یقین دارید(که باید فکر کنید راجع بهش) گزینه مناسبی است سعی کنید علاقه خود را با رفتار ونه با گفتار خود برسانید. ترجیح دهید که این مسئله را ایشان مطرح کنند.نوشته اصلی توسط ن_سلطانی
پ. ن. یک سوال انحرافی، سوال خودمه. واقعا نمی شد براش تاپیک باز کرد. 6-7 سال اختلاف منطقی هست؟ برای دختری که اونم یک مقدار پخته تر از سنش رفتار می کنه.
mehran21 (جمعه 08 دی 91)
تشکرشده 1,286 در 287 پست
راستي من با سه خط آخر نقل قول elijoonz موافق نيستما!
اينكه سعي كن اول خودت بشناسيش!
اين واسه شمايي كه الان احساسات احاطه ت كرده يه جورايي غير ممكنه!
نميدونم كارم درست بود يا نه،اما من دوسال پيش يه خواستگار داشتم ،يه جلسه باهاش حرف زدم، ديدم خيلي خوبه! اما گفتم چون مردا رو نميشناسم همچين برداشتي كردم.به خاطر همين از بابام خواستم (البته بابام پيشنهاد دادن) كه برن باهاشون صحبت كنند و آخرشم جواب رد داديم
حالا اون موقع من خيلي بچه بودم!الان هم به نظرم شما درست نميتوني بشناسي و نقاط ضعف رو در كنار نقاط قوت ببيني.
بازم ميگم فقط عجله نكن
به قول mehran21عزيز مردي با اين سن كه خجالت نميكشه از بيان خواسته ش!
آقا مهران كي بايد جواب سوالتو بده؟اگه نظر خواهي كلي هستش به نظر من خيلي هم خوبه. از ٢،٣ سال تا ٦،٧ سال منطقي و مناسبه
موفق باشيد![]()
Royaye Sedaghat (پنجشنبه 07 دی 91)
تشکرشده 91 در 20 پست
اصلاً تضمینی وجود نداره اون آقا شما رو برای ازدواج بخواد. پزشکان مخصوصاً افرادی که به خانم های جوان و زیبا سر و کار دارن، مثل پزشک شما - همیشه مشتری نقد دارن. از بهترین نوعش هم دارن. ایشون چرا تا 38 سالگی ازدواج نکرده؟
من اینو صرفاً به عنوان یک احتمال مطرح می کنم تا آسیب نبینید: احتمال این هست که ایشون با بسیاری از بیمارانش رابطه عاطفی یا ... داشته باشه. نمیگم حتماً اینطور هست؛ ولی احتمالش وجود داره. مخصوصاً با در نظر گرفتن سن ایشون. اگر این پیشنهاد رو مطرح کردید و ایشون به جای ازدواج خواست ارتباط از نوع دوستی داشته باشید یا با بهانه ازدواج خواست شما رو فریب بده و سو استفاده کنه، اجازه این کار رو بهش ندید و رابطه رو قطع کنید. شرط بذارید که هیچ نوع مساله حاشیه ای و اضافی در میان نباشه و اگر قصد ازدواج ندارن، دنبالش نرید. چون احتمال این کار از طرف ایشون زیاده و تعداد پزشکانی که به بهانه ازدواج از بیمارانشون سو استفاده می کنند بسیار زیاد هست.
اینی که رفتارش تغییر کرده ولی پیشنهادی مطرح نمی کنه هم احتمالاً برای اینه که می خواد شما رو به التماس وادار کنه.
knasri (جمعه 08 دی 91)
تشکرشده 42 در 15 پست
نظر شما را من از صمیم قلب قبول دارم بخصوص برای خانمها که به مراتب احساساتی تر از آقایونندنوشته اصلی توسط رویای صداقت
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)