به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 71
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 بهمن 92 [ 02:24]
    تاریخ عضویت
    1391-10-05
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    992
    سطح
    16
    Points: 992, Level: 16
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پیش قدم شدن دحتر در خواسگاری

    با یه ایت الله صحبت کردم ایشون گفتند که این طور انتظار درست نیست و باید با این اقا صحبت کنی و از بلاتکلیفی خارج بشی ,الان پنج ماه منتظر یه جمله ایشونم!!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید نیکه تشکرکرده است .

    Silent shadow (جمعه 08 دی 91)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: پیش قدم شدن دحتر در خواسگاری

    چطور دیگه راهنماییتون کنیم؟ ایشون اگر شما رو بخواد با توجه به رفتارهای شما و علاقه مندی شما ابراز می کنه . بچه که نیستند روشون نشه! اگر هم نخوان و شما ابراز علاقه کنید در اکثر موارد مردها این مسئله رو برنمی تابند وو دوست ندارند یک خانوم اونها رو بدست بیاره. ترجیحشون برعکسه.

  4. 7 کاربر از پست مفید mehran21 تشکرکرده اند .

    mehran21 (پنجشنبه 07 دی 91)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 91 [ 14:33]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    216
    سطح
    4
    Points: 216, Level: 4
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 42 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پیش قدم شدن دحتر در خواسگاری

    یه ضرب المثل مشهور میگه اگه می خوای چیزیو بدست بیاری رهاش کن اگر مال تو باشه دوباره بهت بر می گرده
    پس سعی کن یه مدت بهش فکر نکنی واگر لازمه بری پیشش به اون صرفا به شکل یه دکتر نگاه کن.
    همونطور که 5 سال پیش من این کار را در مورد یک خانوم انجام دادم وتونستم.من تو اون قضیه به سختی به احساسم غلبه کردم و تونستم عاقلانه تصمیم بگیرم

  6. 4 کاربر از پست مفید محمد هم درد تشکرکرده اند .


  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    252
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,356

    تشکرشده 1,286 در 287 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: پیش قدم شدن دحتر در خواسگاری

    لطفا دقت كن
    مطمئنا از حست به خودش باخبره
    به نظرت چرا اقدامي نكرده؟
    اگه منهاي احساست،عقلت هم اين كار رو تاييد كرد ديگه خود داني
    نظر خانواده ت چيه ؟
    موافق اين اختلاف سني هستن؟
    خودت ميتوني با پختگيش كنار بياي؟

  8. 4 کاربر از پست مفید Royaye Sedaghat تشکرکرده اند .

    Royaye Sedaghat (پنجشنبه 07 دی 91)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 بهمن 92 [ 02:24]
    تاریخ عضویت
    1391-10-05
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    992
    سطح
    16
    Points: 992, Level: 16
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پیش قدم شدن دحتر در خواسگاری

    اخه با خودم میگم شاید اون از موقعیتش میترسه که چیزی نمیگه مثلا همکاراش بگن به مریضاش چشم داره یا بخاطر اختلاف سن با خودش میگه چیزی نگم بهتره و من بخاطر نظر مثبتی که تو رفتارش دیدم و سکوتش که نمی دونم چه علتی داره خواستم راحت باهاش صحبت کنم واگر نه اینکار برای خودم خیلی سخته!!!!
    ش

    اتفاقا از اختلاف سنش راضیم چون من فرزند کوچک خانواده ام و دیدن رشد خطا و موفقیت اونها و وارد شدن به زندگی خیلی زودتر از وقت بخاطر شرایط و رفتار خانواده که به طور مستقیم مارو در تمام مسایل زندگی وارد کردن باعث شده من بزرگتر از سن شناسنامه ام باشم و ارتباط با افراد هم سن خودم ازارم میده که افکار بچه گانه دارند! پس با سن ایشون مشکل ندارم, فقط نمی دونم چرا چیزی نمی گه!!! انتظار نتیجه ای داره?!

    خانوادم در جریان نیستن و تا از ایشون مطمین نشم بهشون نمیگم

  10. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    252
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,356

    تشکرشده 1,286 در 287 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: پیش قدم شدن دحتر در خواسگاری

    نقل قول نوشته اصلی توسط keyvan
    نقل قول نوشته اصلی توسط elijoonz
    سلام دوست عزیز
    منم با نامزدم 10 سال اختلاف داشتم تازه 10 سال!من23 اون33 هم از نظر مالی هم تحصیلی در سطح خیلی خوب بود و هیچی کم نداشت تا 6ماه اول خیلی خوب بودیم ولی بعدش کم کم اختلافا رو شد اولش واسم جذاب بود ولی بعد از یه مدت خستم کرد خیلی فکر و سرگرمیامون با هم فرق داشت واقعا حوصله ی کارا و چیرایی که دخترایه سن من داشتنو نداشت!دوست داشتم چیزا و کارایی که دخترای سن من دوس دارنو بشنوم و بکنم در حالی این چیزا واسه اون مسخره بود این شد که روز به روز سردتر شدم وآخرشم تمومش کردم...واقعا تفاوت 10سال یه نسله که همدیگرو درک نمیکنن فکراتو بکن شاید اولش جالب باشه ولی بعدا دردسرسازه.در مورد اینکه به خونوادتم نگفتی بنظرم کار درستیه سعی کن اول خودت بشناسی اگه همه چی خوب بود رسمی کنی من خودم سر گفتن به خونوادم خیلی دردسر کشیدم!:موفق باشی
    نقل قول نوشته اصلی توسط keyvan

    ..... فقط به اختلاف سن شناسنامه ای توجه نکنید، شما باید علاقه ها، سرگرمی ها ، طرز نگرش و بینش و انرژیهای روانی را هم در نظر بگیرید اختلاف در موارد ذکر شده برای زن و مرد احتمال درگیر شدن در زندگی مشترک را دارد.
    در سنین جوانی علاقه آدمی به نوع فعالیت ها و مسائلی می باشد که برایش جذاب است و از آن لذت می برد منتها در سنی که رو به میانسالی است وجود ندارد،(این اختلاف را در 10 سال دیگر ببینید)در آن سن کار و تفکر و مطالعه ، فلیم و موسیقی و گوشه ساکت خانه جهت استراحت را بیشتر می پسندند.
    نحوه تفکر پسر و دختر هم ، نسبت به اختلاف سنی در ازدواج بسیار مهم است. اگر دختر یا پسر از همان اول با تردید به بزرگتر بودن همسرش بیندیشد. او آمادگی دارد که بعدا با کنایه اطرافیان به هم بریزد و این مسئله را مرتب به رخ همسرش بکشد. بعدا" هر مسئله را در رابطه اشان به خودش و سن بالایش نسبت می دهد. که این از آسیب پذیریهای چنین ازدواجهایی هست.



    http://www.hamdardi.net/post-199857.html#pid199857

    اول از همه بدون كه براي يه سري كارها هيچ وقت دير نميشه.
    پس عجله نكن عزيزم
    منم يه جورايي شبيه توام،به نظرم هم سن و سالام بچه ن و حوصله شونو ندارم،الان دوستاي صميميم حدود ٤سال از خودم بزرگترند.(من هم سن توام)
    با اين وجود بازم جوونيم و دلمون جووني ميخواد.

    ببين دوست من اينا رو ميگم كه حتي اگه اون آقا ازت خواستگاري كرد،بايد چه جوانبي رو بررسي كني.
    وگرنه توي موقعيت شما،به نظر خودم اشتباهه كه شما پيشقدم بشي.
    اينكه ميگن اگه مردي دختري رو بخواد هرجور شده به دستش مياره زياد هم اشتباه نيست.
    دلايلي كه شما گفتي منطقي نيست.
    موفق باشي

  11. 4 کاربر از پست مفید Royaye Sedaghat تشکرکرده اند .

    Royaye Sedaghat (پنجشنبه 07 دی 91)

  12. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: پیش قدم شدن دحتر در خواسگاری

    نقل قول نوشته اصلی توسط ن_سلطانی
    اخه با خودم میگم شاید اون از موقعیتش میترسه که چیزی نمیگه مثلا همکاراش بگن به مریضاش چشم داره یا بخاطر اختلاف سن با خودش میگه چیزی نگم بهتره و من بخاطر نظر مثبتی که تو رفتارش دیدم و سکوتش که نمی دونم چه علتی داره خواستم راحت باهاش صحبت کنم واگر نه اینکار برای خودم خیلی سخته!!!!


    اتفاقا از اختلاف سنش راضیم چون من فرزند کوچک خانواده ام و دیدن رشد خطا و موفقیت اونها و وارد شدن به زندگی خیلی زودتر از وقت بخاطر شرایط و رفتار خانواده که به طور مستقیم مارو در تمام مسایل زندگی وارد کردن باعث شده من بزرگتر از سن شناسنامه ام باشم و ارتباط با افراد هم سن خودم ازارم میده که افکار بچه گانه دارند! پس با سن ایشون مشکل ندارم, فقط نمی دونم چرا چیزی نمی گه!!! انتظار نتیجه ای داره?!

    خانوادم در جریان نیستن و تا از ایشون مطمین نشم بهشون نمیگم
    مهمترین مشکل این هست که هیچ مردی تو اون سن ترس از بیان یک مسئله نداره. اگر واقعا یقین دارید(که باید فکر کنید راجع بهش) گزینه مناسبی است سعی کنید علاقه خود را با رفتار ونه با گفتار خود برسانید. ترجیح دهید که این مسئله را ایشان مطرح کنند.



    پ. ن. یک سوال انحرافی، سوال خودمه. واقعا نمی شد براش تاپیک باز کرد. 6-7 سال اختلاف منطقی هست؟ برای دختری که اونم یک مقدار پخته تر از سنش رفتار می کنه.

  13. 2 کاربر از پست مفید mehran21 تشکرکرده اند .

    mehran21 (جمعه 08 دی 91)

  14. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    252
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,356

    تشکرشده 1,286 در 287 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: پیش قدم شدن دحتر در خواسگاری

    راستي من با سه خط آخر نقل قول elijoonz موافق نيستما!
    اينكه سعي كن اول خودت بشناسيش!
    اين واسه شمايي كه الان احساسات احاطه ت كرده يه جورايي غير ممكنه!
    نميدونم كارم درست بود يا نه،اما من دوسال پيش يه خواستگار داشتم ،يه جلسه باهاش حرف زدم، ديدم خيلي خوبه! اما گفتم چون مردا رو نميشناسم همچين برداشتي كردم.به خاطر همين از بابام خواستم (البته بابام پيشنهاد دادن) كه برن باهاشون صحبت كنند و آخرشم جواب رد داديم
    حالا اون موقع من خيلي بچه بودم!الان هم به نظرم شما درست نميتوني بشناسي و نقاط ضعف رو در كنار نقاط قوت ببيني.
    بازم ميگم فقط عجله نكن
    به قول mehran21عزيز مردي با اين سن كه خجالت نميكشه از بيان خواسته ش!


    آقا مهران كي بايد جواب سوالتو بده؟اگه نظر خواهي كلي هستش به نظر من خيلي هم خوبه. از ٢،٣ سال تا ٦،٧ سال منطقي و مناسبه
    موفق باشيد

  15. 5 کاربر از پست مفید Royaye Sedaghat تشکرکرده اند .

    Royaye Sedaghat (پنجشنبه 07 دی 91)

  16. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 91 [ 23:34]
    تاریخ عضویت
    1391-8-06
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    284
    سطح
    5
    Points: 284, Level: 5
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    78

    تشکرشده 91 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پیش قدم شدن دحتر در خواسگاری

    اصلاً تضمینی وجود نداره اون آقا شما رو برای ازدواج بخواد. پزشکان مخصوصاً افرادی که به خانم های جوان و زیبا سر و کار دارن، مثل پزشک شما - همیشه مشتری نقد دارن. از بهترین نوعش هم دارن. ایشون چرا تا 38 سالگی ازدواج نکرده؟
    من اینو صرفاً به عنوان یک احتمال مطرح می کنم تا آسیب نبینید: احتمال این هست که ایشون با بسیاری از بیمارانش رابطه عاطفی یا ... داشته باشه. نمیگم حتماً اینطور هست؛ ولی احتمالش وجود داره. مخصوصاً با در نظر گرفتن سن ایشون. اگر این پیشنهاد رو مطرح کردید و ایشون به جای ازدواج خواست ارتباط از نوع دوستی داشته باشید یا با بهانه ازدواج خواست شما رو فریب بده و سو استفاده کنه، اجازه این کار رو بهش ندید و رابطه رو قطع کنید. شرط بذارید که هیچ نوع مساله حاشیه ای و اضافی در میان نباشه و اگر قصد ازدواج ندارن، دنبالش نرید. چون احتمال این کار از طرف ایشون زیاده و تعداد پزشکانی که به بهانه ازدواج از بیمارانشون سو استفاده می کنند بسیار زیاد هست.
    اینی که رفتارش تغییر کرده ولی پیشنهادی مطرح نمی کنه هم احتمالاً برای اینه که می خواد شما رو به التماس وادار کنه.

  17. 5 کاربر از پست مفید knasri تشکرکرده اند .

    knasri (جمعه 08 دی 91)

  18. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 91 [ 14:33]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    216
    سطح
    4
    Points: 216, Level: 4
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 42 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پیش قدم شدن دحتر در خواسگاری

    نقل قول نوشته اصلی توسط رویای صداقت
    راستي من با سه خط آخر نقل قول elijoonz موافق نيستما!
    اينكه سعي كن اول خودت بشناسيش!
    اين واسه شمايي كه الان احساسات احاطه ت كرده يه جورايي غير ممكنه!
    نميدونم كارم درست بود يا نه،اما من دوسال پيش يه خواستگار داشتم ،يه جلسه باهاش حرف زدم، ديدم خيلي خوبه! اما گفتم چون مردا رو نميشناسم همچين برداشتي كردم.به خاطر همين از بابام خواستم (البته بابام پيشنهاد دادن) كه برن باهاشون صحبت كنند و آخرشم جواب رد داديم
    حالا اون موقع من خيلي بچه بودم!الان هم به نظرم شما درست نميتوني بشناسي و نقاط ضعف رو در كنار نقاط قوت ببيني.
    نظر شما را من از صمیم قلب قبول دارم بخصوص برای خانمها که به مراتب احساساتی تر از آقایونند

  19. 3 کاربر از پست مفید محمد هم درد تشکرکرده اند .



 
صفحه 2 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فکر نکنید من یک پیرمرد 40-50 ساله هستم که از زنم جدا شدم
    توسط محمد 93 در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 شهریور 95, 08:19
  2. مادر شوهرم حرمت ها را شکسته-پیشنهاد عجیب مشاور!!
    توسط z_vahed در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 مرداد 91, 10:12
  3. خواستگاری و چالش های پیش رو
    توسط جاودان در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 مرداد 90, 09:57
  4. اخرین ارقام دستمزد هنر پیشه ها
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 مرداد 89, 18:17

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.