میدونین من اختلاف سنیم با خواهرام زیاده بعد از فوت بابام خیلی تنها شدم... چون فامیل بودیم یه حس خوبی اومد سراغم که بهش اعتماد کردم...حالا هم فقط از تنهاییبعد از طلاق خیلی میترسم...ازینکه حس کنم میتونستم بیشتر کمکش کنم...شایدکه خوب میشد....نمیدونم خیلی افسرده و دلگیرم







علاقه مندی ها (Bookmarks)