با سلام
عرض ادبو احترام و خسته نباشید خدمت اساتید و کاربران گرامی
اقا ما زن میخوایم یعنی من زن میخوام از هیچیم سردرنمیارم کلا send and recive م کلا خرابه ندارم!
سنم 20 تا 25 ساله
یکی دو سری یعنی دو سری از اینترنت رفیق پیدا کردم از چندتا انجمن دیگه تازه پولیم نبودن (!) بعد همون در حد اینترنتی موندو یعنی شد تلفنی بعدم دیگه به همخورد اونم سر مهارت خودم نبود خدا شاهده شانسی افتاده بود مال چندین سال پیشه
اما الان هیچی بلد نیستم جون داداش همه هم سنو سالام استادن ماشالله من مبتدیم نیستم یعنی کلا مرخص !
بعد از این قضایا تقریبا یک سال پیش بود یه دختره رو دیدم بعد شما که از خودمونی در جا رفتم گفتم بیا ازدواج کنیم :d اونم گفت ببینم چی میشه و فردا گفت نه منم حقیقتا تا همین اواخر از فکرش نمیتونستم دربیام حرفم نمیزد بیخیال شدم ولی دیگه خداییش مخم نمیکشه واسه اینجور چیزا
الانم هرکیو میبینم با مجسمه برام فرقی نمیکنه یعنی بودو نبودش کلا فرقی نمیکنه برام میگم بود بود نبودم نبود با همه اینها من هنوز زن میخوام
چیکار کنم الان از کجا شروع کنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)