شما مي گوييد من چه كار كنم؟(همسرم و پدرم!)
سلام عزيزم
شما خودت جواب خودت رو دادي
(همسرم و پدرم!)
به نظرم اين مساله مربوط به اون دوتاست و شما لازم نيست كاري بكني
زندگيتو كن عزيزم
بسپرش دست خودشون و نه طرفداري كن نه گله
حل ميشه
مطمئن باش
تشکرشده 332 در 115 پست
شما مي گوييد من چه كار كنم؟(همسرم و پدرم!)
سلام عزيزم
شما خودت جواب خودت رو دادي
(همسرم و پدرم!)
به نظرم اين مساله مربوط به اون دوتاست و شما لازم نيست كاري بكني
زندگيتو كن عزيزم
بسپرش دست خودشون و نه طرفداري كن نه گله
حل ميشه
مطمئن باش
تشکرشده 305 در 107 پست
هاجس عزيزم
اتفاقا مشكلاتشون رو سپردم به خودشون. خسته شدم بس كه اين وسط خواستم ميانجي گري كنم و ديدم اينطوري نتيجه خوبي هم ميده
مهرو (چهارشنبه 20 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)