به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 61
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 بهمن 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    786
    سطح
    14
    Points: 786, Level: 14
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    267

    تشکرشده 269 در 84 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط همسرم با یک مرد دیگر

    منظورم از "روانپزشک" ،مشاور بود در پست بالا.(زمان ویرایشم تموم شده بود پست دوباره زدم)

  2. کاربر روبرو از پست مفید sayrex تشکرکرده است .

    sayrex (دوشنبه 04 دی 91)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 دی 91 [ 09:46]
    تاریخ عضویت
    1391-9-19
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    302
    سطح
    6
    Points: 302, Level: 6
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 208 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط همسرم با یک مرد دیگر

    جناب دکتر
    سلام. با دیدن این تاپیک و مطالبی که گفتید خیلی ناراحت شدم .حالتون رو می فهمم . خیلی مشکله اما با آرامش و گام به گام می تونید مشکل را حل کنید. همونطور که دوستان گفتند شما تحصیلکرده و فرهیخته هستید بنابراین باید مواجهه تان با این مسئله با افراد عادی تفاوت داشته باشد که ظاهرا هم اینگونه بوده . خودتان فرمودید که "خیلی بهم ریختم اما به روش نیاوردم" بسیار کار درستی انجام دادید.
    نکته اول
    متن پیامک خیلی ناراحت کننده است اما نشان دهنده یک مطلب مهم است. به نظر من رابطه همسرتون با این فرد به تازگی شکل گرفته اینو میشه از متن پیامک متوجه شد. "عصرها زنگ نزن" این نشان میده که طرف مقابل خیلی شناختی از وضعیت همسر شما ندارد. این خیلی مهمه. من فکر می کنم دیدن این پیامک لطف خدا به شما بوده. چون زود متوجه ماجرا شدید و تا این رابطه کاملا شکل نگرفته میشه جلو شو گرفت.
    نکته دوم
    باید متوجه بشید که مشکل همسرتان چیست؟ بهش بگوئید "من وقتی فکر می کنم می بینم که تو بعضی موارد نتونستم اونطوری که تو لایق اشی انتظاراتت رو برآورده کنم" ببینید عکس العملش چیه؟

    راستی یک شاخه گل هم بعضی وقتها می تونه خیلی تاثیر گذار باشه. امتحان کنید یک روز که از بیرون می آئید یک شاخه گل براش بگیرید و با عشق بهش تقدیم کنید.
    من هم مثل دوستان قویا پیشنهاد می کنم که با یک مشاور خبره حضوری صحبت کنید.
    آقای دکتر!
    خدای ناکرده یک وقت برای کارهایی که به خاطر همسرتان انجام میدهید سرش منت نمی گذارید؟ (مثلا جریان تدریس دانشگاه یا ....)

  4. کاربر روبرو از پست مفید fahime2012 تشکرکرده است .

    musawinasab (دوشنبه 04 دی 91)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 اردیبهشت 93 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,981
    سطح
    26
    Points: 1,981, Level: 26
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    439

    تشکرشده 527 در 189 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: ارتباط همسرم با یک مرد دیگر

    من واقعا نمی فهمم چرا همه میگید بروش نیاره . به نظرتون نباید همسر ایشون بفهمه که چه کاری داره می کنه . اون نباید بدونه . اگه از کارش ابراز پشیومنی که خوبه و این آقا هم باید بیشتر به رابطه اش با خانومش توجه کنه . اما اگه بگه همینه او من همینم . این دیگه ادام دادن نداره . داره ؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید sare jo0on تشکرکرده است .

    sare jo0on (دوشنبه 04 دی 91)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 مرداد 93 [ 12:35]
    تاریخ عضویت
    1391-7-12
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    1,935
    سطح
    26
    Points: 1,935, Level: 26
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    271

    تشکرشده 287 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط همسرم با یک مرد دیگر

    سلام
    منشا همه خیانت ها به گفته دوستان کم گذاشتن طرف مقابل نیست بلکه برمیگرده به ذات طرف خائن!
    اصلا مسلمونی هیچی , آدم اگه یه سر سوزن انسانیت داشته باشه و سر سفره پدر و مادرش بزرگ شده ؛ هر چقدر از همسرش بد دیده باشه یا ازش متنفر باشه به خودش اجازه خیانت نمیده. در بدترین شرایط طلاق میگیره.
    خدایا بهمون رحم کن؛ چی داره به سرمون میاد.......

  8. 4 کاربر از پست مفید ستاره تنها تشکرکرده اند .

    مریم85 (شنبه 17 فروردین 92), ستاره تنها (دوشنبه 04 دی 91)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: ارتباط همسرم با یک مرد دیگر

    ممنون از جواب شما...

    ببینید! اگر هی اصرار کنید همه چی خوب بوده و هیچ جا کم و کسری نداشته چیزی تغییر نمیکنه. می خواهید به چه نتیجه ای برسید؟ اینکه همسر شما خدای نکرده یک خانم فاسد هست و برای هیچی رفته سراغ کس دیگه؟ پس بهتره به موضوع، مساله مدارانه نگاه کنیم. درثانی، مااینجا فقط شمارو داریم و فقط از شما می تونیم سوال کنیم پس اگر در مورد رفتار شما تحلیلی می کنیم ناراحت نشید. هدف ما اینه که شما به جواب برسید و آروم بشید.

    آیا همسر شما قبل از ازدواج با شما کسی رو دوست داشته؟ تا حالا درباره چنین موضوعاتی از خودش یا اطرافیانش چیزی شنیدید؟

    بزرگترین عیب و بزرگترین حسن همسرتون رو برای ما بنویسید.

    آیا همسر شما پدر و برادر داره؟

    همسر شما صبحها معمولا چه کارهایی انجام میده؟ ازش پرسیدید؟ آیا حوصله اش سر میره؟

    آیا دوست و یا دوستان خاصی داره که شما از ارتباط برقرار کردن ایشون با اونها ناراضی باشید؟

    همسرتون چجور فیلمها یا کتابهایی رو بیشتر می پسنده؟ آیا علاقه خاصی به دیدن فیلمهایی داره که در اون زن و شوهر به هم خیانت می کنند؟

    همسرتون چه تفریحاتی داره؟ آیا محافل خاصی می ره؟

    کودکی همسر شما چطور بوده؟ وضعیت عاطفی پدر و مادر همسرتون در گذشته و حال چطور بوده؟

    .
    .
    با جواب به سوالات فوق شاید بتونیم سر نخ هایی بدست بیاریم.

    در ضمن اگر در جامعه پزشکیتون دوست روانشناس قابل اعتماد سراغ دارید می تونید باهاشون مطرح کنید و اگر خودتون به هیچ نتیجه ای نرسیدید از طریق مشاور موضوع رو با همسر مطرح کنید.

  10. 3 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (دوشنبه 04 دی 91)

  11. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 دی 91 [ 12:54]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    271
    سطح
    5
    Points: 271, Level: 5
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 99 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط همسرم با یک مرد دیگر

    سلام
    از همه دوستان ممنونم.
    اما در مورد سوالات
    1. خدای ناکرده یک وقت برای کارهایی که به خاطر همسرتان انجام میدهید سرش منت نمی گذارید؟ (مثلا جریان تدریس دانشگاه یا ....)
    خیر سعی می کنم این کار را انجام ندهم. در مورد قضیه دانشگاه تا امروز صحبتی نشده. البته ایشون می دانند که من به تدریس خیلی علاقه دارم اما بعد از اینکه تصمیم گرفتم برای این کار تا امروز در موردش صحبتی نشده.
    2. آیا همسر شما قبل از ازدواج با شما کسی رو دوست داشته؟ تا حالا درباره چنین موضوعاتی از خودش یا اطرافیانش چیزی شنیدید؟
    خودش به من گفت که یک خواستگار داشته که پسر عمه اش بوده که و ایشون مایل به ازدواج با ایشون نبوده. از اطرافیان هم چیزی نشنیدم در این مورد تا حالا.
    3. بزرگترین عیب و بزرگترین حسن همسرتون رو برای ما بنویسید.
    بزرگترین حسن : اخلاق بسیار خوب
    بزرگترین عیب : لجبازی
    4. آیا همسر شما پدر و برادر داره؟
    بله. پدرشون استاد دانشگاه هستند. 2 تا برادر دارند یکی شون دانشجوی پزشکی هستند دیگری هم مهندس عمران (رابطه من هم باهاشون فوق العاده خوبه - کوه میریم -)
    5. همسر شما صبحها معمولا چه کارهایی انجام میده؟ ازش پرسیدید؟ آیا حوصله اش سر میره؟
    واقعیتش من اصراری نداشتم ایشون شاغل باشه اما خودش دوست داشت تو مطب بعد از ظهرها پذیرش بیمار داشته باشه. صبح ها را هم خودش گفت میخواد خونه باشه که استراحت کنه . من در هر دو صورت حق انتخاب بهش دادم و اصرار نکردم اونطوری باشه که من میخوام. به کارای خونه میرسه. اکثر روزا ناهار میپزه چون من اکثر روزا صبح میرم درمانگاه و نهار میام خونه تا عصر با هم بریم مطب. ضمنا الان که بچه هم داریم کارای بچه هم هست.
    6. آیا دوست و یا دوستان خاصی داره که شما از ارتباط برقرار کردن ایشون با اونها ناراضی باشید؟
    دوست زیاد داره. اکثر همکارا هستند (دانشجویان هم دوره ای شون) یکی از دوستانشون بود که من خیلی راضی به ارتباطشون نبودم الان در حد خیلی کم ارتباط دارند (البته این خانم هم از دانشجویان خودم بودند و افسردگی شدید داشتند که هر وقت خانمم با ایشون صحبت می کرد کاملا بهم میریخت من هم به این خاطر گفتم باهاش کمتر رابطه داشته باشه)
    یک دوست هم از دوران دبیرستان دارند که خیلی صمیمی هستند که بسیار خانم خوب و با شخصیتی هستند و مجرد هستند و گاهی صبح ها که من نیستم می آیند خانه ما (مثلا دو هفته یکبار)
    7. همسرتون چجور فیلمها یا کتابهایی رو بیشتر می پسنده؟ آیا علاقه خاصی به دیدن فیلمهایی داره که در اون زن و شوهر به هم خیانت می کنند؟
    کتاب که فقط پزشکی و دارو گاهی. غیر از این اصلا. فیلم در ژانر خاصی مدنظرش نیست کلا زیاد اهل فیلم و ... نیست . البته فیلم های خشن را بیشتر دوست دارند
    8. همسرتون چه تفریحاتی داره؟ آیا محافل خاصی می ره؟
    ایشون یک یا دو روز در هفته میره استخر (صبح) با خواهر من.
    اعتیاد شدید به بازی angrey birds دارد.
    اس ام اس بازی با دوستانشان
    ماهی یکبار بعضی وقتها با خانواده ایشون / بعضی وقتها با خانواده من آخر هفته میریم مسافرت.
    محفل یا جلسه خاصی نمیره. اگر هم باشه با هم میریم.
    9. کودکی همسر شما چطور بوده؟ وضعیت عاطفی پدر و مادر همسرتون در گذشته و حال چطور بوده؟
    در کودکی چون بچه کوچک بوده اند خیلی مورد عنایت پدر و مادر بوده. پدر و مادرشون هم در حال حاضر مشکل خاصی ندارند و معمولی هستند . گذشته را نمی دانم. فکر نمی کنم مشکل خاصی بینشان بوده باشد.
    ضمنا من متاسفانه روانشناس آشنا سراغ ندارم. اگر ممکنه یک مشاور خوب معرفی بفرمائید.
    ممنونم که وقت میگذارید.

  12. کاربر روبرو از پست مفید kazem55 تشکرکرده است .

    shb4924 (سه شنبه 05 دی 91)

  13. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: ارتباط همسرم با یک مرد دیگر

    آقای kazem55 عزیز
    البته این چیزی که من میگم در حد یک احتمال خیلیییییییییی ضعیفه
    ولی خب
    اینم یه احتماله دیگه و بد نیست در این باره هم تحقیق کنید

    نکنه خانومتون اصلا شما رو گذاشته سرکار و میخواد حستون رو نسبت به خودش بدونه
    و یک اس ام اس به یک شماره (حالا نمیدونم شماره کی...شاید یکی از دوستاش)داده
    و گوشی رو از عمد تو ماشین جا گذاشته
    تا ببینه عکس العمل شما چیه!!

    البته بازم میگم این یه احتمال ضعیفه

    یاحق

  14. 2 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (دوشنبه 04 دی 91)

  15. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 دی 91 [ 12:54]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    271
    سطح
    5
    Points: 271, Level: 5
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 99 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط همسرم با یک مرد دیگر

    خانم نادیا
    اگر اینچنین باشد که می فرمائید بسیار خوشحال خواهم شد. امیدوارم همه اینها یک بازی باشد.
    به نظرتون چطوری متوجه بشم؟ به طور ناشناس با اون شماره تماس بگیرم؟

  16. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: ارتباط همسرم با یک مرد دیگر

    خانم نادیا اگر این حس رو خانمشان بخواهد اینگونه بدست بیاورد

    اون هم خانمی تحصیل کرده یعنی نمیداند که خیلی گران تمام میشود .

    شوخی دیدم نه به این صورت که غیرت مرد را بجوش بیاورند .

    خانمها خوب میدانند با غیرت مرد نمیشود شوخی کرد . چون جبرانش خیلی مشکلتر بوده

    حتی باعث مشکلاتی مانند سوء زن شک بی اعتمادی میشود . هیچ زنی دوستندارد در دل همشرش

    شک بهش داشته باشد .

    من که مرد هستم بعید میدانم شوخی باشد .

    واما دوست عزیز

    بهتره خیلی دوستانه با همسرتون در جریان بگذارید تامشکلات به افکارتون فشار

    نیاره فکرهای دیگری بکنید .

    مشاوره ام اگر بروید اوهم انسانه معجزه نمیکنه.

    همین راهنمایی های که به صورت فنوت مشاوران تالار خدمت شما میگذارند مشاور بصورت

    گفتمان در اختیار شما قرار میده .

    تنها فرقش این است که امواج صدا و چشم دردچشم تا مقداری اثر روی مراجعین میگذارد .


    از مدیر محتر خواهش میکنم به این پست سر بزند

    و از راهنماهاشون کمال استفاده رو ببریم

  17. کاربر روبرو از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده است .

    پدربزرگ (دوشنبه 04 دی 91)

  18. #20
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 02:47]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,132
    سطح
    100
    Points: 325,132, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط همسرم با یک مرد دیگر

    با سلام و احترام
    kazem55 گرامی به تالار همدردی خوش آمدید.
    از اینکه می بینم -با کنترل این احساسات به شدت آزارنده ای که دارید - سعی می کنید با سعه صدر موضوع را از طریق صحیح حل کنید بسیار خوشحالم و جا دارد به شما بابت این قدرت کنترل نفس تبریک بگویم. بی شک کسانی که چنین قدرتی دارند می توانند از پس هر مسئله کوچک و بزرگی برآیند.


    ضمن تشکر از همه اعضایی که در این تاپیک پست زدند، دیدم که متاسفانه بعضی نظرات بسیار صحیح در بین بقیه نظرها گم شده است ، لذا سعی می کنم آنها را برجسته کنم.

    اولین گام و مهمترین گام:
    اساساً وقتی مسئله ای به صورت مبهم در زندگی زوجین پیش می آید. اولین گام خویشتنداری و صبر و دوری از احساسی کردن موضوع هست که مراجع به نیکی این بخش را انجام داده است.



    گام دوم: گام تکمیلی
    اما گام دوم که مراجع باید بردارد این است که باید این ابهام کاملا شفاف شود. یعنی حتما باید رک ، صریح، قاطع ولی توام با سعه صدر و احترام با همسرش صحبت کند. و ابعاد این مسئله را کاملا واضح کند.
    این مسئله می تواند از یک سوء تفاهم بسیار ساده باشد. تا یک مسئله مهم
    و با دیدن یک sms بدون اینکه واضح شود نیازی نیست که مراجع برود روی بحث انتظارات و نحوه ارتباطات و ...
    یک sms ساده هیچ بحرانی نیست. اما اگر ابعادش شفاف شد می تواند زمینه ساز، سرنخ یا شروع یک بحران باشد. یا یک مسئله ساده

    kazem55 گرامی توجه کنید کیفیت این گام دوم خیلی مهم هست.
    1 - سعه صدر و عدم بحث احساسی

    2 - مقدمه چینی غنی
    مثلاً صحبت ها می تواند اینطور باشد:
    « گاهی پیش می آید یه صفت خوب با یک صفت بد با هم قاطی می شود. و می تواند منجر به یک مشکل شود. مثلا کنجکاوی خوب هست. اما دخالت و تجسس خوب نیست. من اکنون که با شما صحبت می کنم همین اشتباه ازم سر زده است و بسیار مرا به هم ریخته هست. لذا خواستم قبل از اینکه مشکلات شدیدتری پیدا کنم از تو به عنوان همسر ، همراه و یارم تقاضای کمک کنم.
    همسرم این اشتباهی که من بهش اعتراف می کنم(تجسس )، منجر شده است که اکنون بسیار آسیب پذیر باشم. لذا خوب به حرفهایم گوش کن و صادقانه کمکم کن.
    من وقتی رفتی کتاب بگیری... از روی کنجکاوی گوشیتو بر داشتم و تجسس اشتباه من موجب شد پیامکی با این محتوا را ببینم.
    از طرفی کارم اشتباه بود. ولی از طرفی منظور این sms اصلا برام مشخص نبود. دوست داشتم ببینم قضیه این sms چیه؟ از آنجا که زندگی ما عالی هست و اعتماد من هم به شما کامل هست. حدس زدم این sms ورای ظاهرش باید مسئله ای باشد که برایم ابهام ایجاد کرده است؟ خیلی کمک بزرگی هست که برایم منظورت را از این sms بگویی؟»


    3 - در گام بعد، شما سعی کنید خونسرد باشید. بعد از پاسخ ایشون(هر پاسخی که بود)، خیلی صحبت نکنید. بحث و جدل نکنید. اگر سئوالی داشتید کوتاه و ساده بدون طعنه، بازجویی و ... بپرسید.



    4 - اگر به جای جواب با شما جدل کرد، متهم به فضولی، بی اعتمادی و بدبینی و ... کرد. بحث را کش ندهید. و جوابش را ندهید و ساکت جلسه را ترک کنید. و ساکت بمانید تا خودش موضوع را باز کند.



    5 - هنگامی که مقدمه چینی کردید و طرح موضوع کردید، به جای اینکه انرژی خود را فقط روی حرفهایش بگذارید، بهتر هست حواستان به حرکت دست و صورت و پاها و چشمهایش باشد. نوع پاسخدهی به شما بیشتر از محتوای جوابهایش ارزش دارد.
    آیا شوکه میشود؟ آیا عصبی می شود؟ آیا مضطرب می شود؟ آیا به فکر فرو می رود؟ آیا پرحرفی می کند؟ آیا قهر می کند؟ آیا گریه می کند؟ آیا به شما حمله می کند؟ آیا می ترسد؟ و .....



    6 - اگر پاسخهایش و روشش قانع کننده بود و شما قانع شدید(که خوشبختانه اکثر مواقع ما مشاوران دیدیم که اینجور چیزها سوء تفاهم بوده و به آن حادی که به نظر می رسیده نبوده است.)، که شما به خاطر تجسس خود عذرخواهی کنید و قول دهید که این اشتباه را تکرار نکنید. اما اگر مسئله را جدی دیدید، قبل از هر حرف و اقدام و تصمیمی از او بخواهید که به اتفاق موضوع را نزد یک مشاور خانواده ببرید و به کمک هم تصمیم لازم را بگیرید

  19. 28 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (سه شنبه 05 دی 91)


 
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.