به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 03:49]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    140
    سطح
    2
    Points: 140, Level: 2
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خواهرم مادرمون رو کتک میزنه - چه کار کنم؟ - نگران بقیه خواهرهایم هستم

    سلام
    خدارو شکر یه جایی پیدا کردم واسه کمک خواستن
    من متاهل6 ساله ازدواج کردم 28 ساله مشکلم:خواهرم که3 سال ازم کوچیکتره همیشه با مادرم دعوا داره بهش توهین و فحش رکیک می دهد می گوید" جادوگر و . و خاک توسرت و..." بماند هروقتم دلش بخواد به مادرم حمله یا چیزی رو سمتش پرت میکنه چندین بار با ابجوش و صندوقچه و گلدون . به سر مادرم ضربه زده مادرم یا مادرش فقط نفرینش میکنه و باهاش زبون بازی
    میکنه

    8 سال پیش نامزد کرد با هم کلاسیش تو مدرسه ای خصوصی با کلی دعوا و نارضایتی خانوادهیعنی حدود16 سالش بود همشم از مدرسه دیر میومد یکبارم مرد تجاوز چندتا کثافت از خدا نترس قرار گرفته بود تو سن 15 سالگیالبته میگه نه در حد از دست رفتن ب.......
    نامزدش استرالیاست و 2 ساله تمام تلاششو میکنه که خواهرم و ببر پیشش که سنگ لا چرخشون میفاته من بهش میگم بخاطر بی احترامی به پدر مادر میگه غلط کردن این گ.... که پدر مادر من شدن خدا خودش میدون که چقدر زجرم دادن و...... حالا با داشتنخواهر19 ساله و یه برادر 15 ساله تو خونه نگرانم که اونا ازش یاد نگیرن خدااااااااااااا
    مادرم با اولین زایمانش دچار بیماری روانی شد و تا به حال که اولین فرزندش 30 سالست با قرص فقط زنده است
    4 تا برادر بزرگتر از خودم دارم که همه معتادن و همیشه به ما زور میگفتن که حالا خونه نیست 5 سالی میشه هر جا ی دنیا باشن هستن دیگه پدرم همیشه خارج از تهران بوده و فقط اخر هفته ها میاد خونه وضع مالی افتضاح داریم تو مولوی هم زندگی میکنیم اما من خودم تو ساری زندگی میکنم.
    سوال:
    ر کنم تا انقدر مادرم رو اذیت نکنه؟
    چه کار کنم که برای دوتا خونه موند مون بد اموزی نداشته باشه؟

    در ضمن ایرانی هم نیستیم بابام20 سال پیش از پاکستان اوردتمون ایران به خاطر مذهبمون
    مرسی من منتظر مشاورتون هستم

  2. کاربر روبرو از پست مفید کوثر تنها تشکرکرده است .



 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکل بی انگیزگی و بی هدفی خستم کرده
    توسط odlar در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 دی 93, 11:05
  2. از رویا بافی خسته شدم دلم شور آینده رو میزنه
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 مرداد 93, 17:41
  3. من نمیدونم چی میخوام ، فاقد انگیزه و هدف هستم ، شما بگید مشکلم چیه؟
    توسط vahid* در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 69
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 اسفند 92, 14:41
  4. بی انگیزگی برای پایان نامه؛خواستگاری و بلا تکلیفی
    توسط مصباح الهدی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 شهریور 92, 00:05

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.