سلام
من تقریبا 22 سالمه و دانشجوی سال آخر کارشناسی هستم. سال اول دانشگاه از یه دختر خوشم اومد ولی هیچ وقت جلو نرفتم تا اینکه کم کم فراموشش کردم. توی اون مدت خیلی تجربه کسب کردم و خیلی بیشتر از هدف زندگی و عشق فهمیدم. بعد از اون دیگه به هیچ دختری نظری نداشتم و دوست داشتم که فعلا آزادانه زندگی کنم. تا اینکه ...

حدودا دو سه هفته اس که یه دختر (که فامیلمون هم هست) بهم گفته " 3 ساله که تو رو دوست دارم و الان این جرئت رو پیدا کردم که به تو بگم که عاشقتم".
بعد ازین من خیلی تلاش کردم که بفهمم چقدر راست میگه. تا اینکه یه هفته پیش اینقدر ازش سوال پرسیدم که خودش گفت که قبلا دوست پسر داشته. منم ازش پرسیدم که توی این رابطه تا کجا جلو رفته و مشخص شد که این خانوم رابطه ی جنسی داشته. حدودا 5 سال پیش آخرین بارش بود. ایشون اون موقع حدودا 14-15 سالش بوده.
من خیلی بهم فشار اومد، چون نمیدونستم که چکار باید بکنم. کسی که این شرایط رو داشته و میگه که دوستت دارم رو رد کنم یا قبول کنم. خیلی فکر کردم ولی نمدونم چه تصمیمی باید بگیرم:
- سنش اون موقع کم بوده و آیا میشه رابطه ی جنسیش رو به حساب بچگیش گذاشت؟
- از طرف دیگه نمیدونم چطور میشه فهمید که اگه ازدواج کنیم و من نتونم ارضاش کنم، دوباره با کس دیگه ای ارتباط برقرار نکنه؟
- چطور این طور دختری میتونه زن وفا دار و مادر خوبی باشه؟
- اگه من رد کنم و اون واقعا عوض شده باشه چطور میتونم خودم رو ببخشم که دلش رو شکوندم؟
- ...

هنوز مشکل خودم رو با این فکرا حل نکرده بودم که چند شب پیش فهمیدم که این خانوم خودارضایی میکرده، فیلم پورنو میدیده و ...(خودش میگه آخرین بار 2 سال پیش بوده ولی نمدونم راس میگه یا نه!)،
حالا توی این موندم که واقعا چکار باید بکنم،
- به فرض که ایشون واقعا عاشق منه ولی از کجا معلوم اگه این عشق سرد بشه، وفا دار بمونه؟
- یه دختر با این شرایط بعد از ازدواج چطور رفتاری رو خواهد داشت؟

اینو هم بگم که من هم خودارضایی کردم و قبلا توی دبیرستان فیلم پورنو دیدم و این بیشتر آزارم میده که ازدواج دو نفر که این تجربه های جنسی رو داشتن موفق میشه یا نه

میدونم که این واقعا ظلمه که باکرگی رو تنها ملاک پاک بودن دخترها حساب کنیم ولی شرایط روحی و جسمی دخترا و پسرا با هم فرق میکنه. آیا اگه دختری این طوری بوده میتونه در آینده دختر خوبی باشه؟

خواهشا کمکم کنید