
نوشته اصلی توسط
الف-ح
فهیمه جان من این موضوع رو از قبل ازدواج میدونستم که با خیلی ها بوده و رابطه داشته .. و برام مهم اینده بود که دیگه این کار رو تکرار نکنه .. گذشته زیاد برام اهمیتی نداشت چون گذشته و رفته ..
باران جان همسر من هیچ جوری حاضر نمیشه بیاد پیش روانشناس ..
حتی چند بار بهش گفتم من احساس میکنم خودم افسرده شدم بیا بریم .. چند بار هم سر مشکلاتمون گفتم بریم و گفت مشاورم همین حرفهایی رو بهت میگه که من دارم میزنم .. در کل اصلا اصلا نمیاد ..
امروز صبح من خیلی عادی رفتار کردم و مث هر روز زنگ زدم صحبت کردیم .. سرد حرف زد و فقط گفت شماره ی اون دوستتو که دیروز اس ام اس زده بود با تمام اس ام اس هاش برام بفرست .. منم خیلی عادی گفتم باشه عزیزم و براش فرستادم ..
اما هنوز خیلی میترسم .. قلبم داره وایمیسته ..
اگه دوباره برگرده به روال قبلی و شک و تردیداش زیاد بشن چی ؟ اگه همین ازادی ها رو هم ازم بگیره چی ؟
واقعا دنبال راهی هستم که بتونم ببرمش روانشناس و بفهمم بیماره یا نه .. اما .......
علاقه مندی ها (Bookmarks)