به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 دی 91 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-9-28
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    173
    سطح
    3
    Points: 173, Level: 3
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با ظاهرش مشکل دارم ...

    سلام شاید موضوع مشکل با ظاهر شخص مقابل تو این سایت تکراری شده باشه اما من هنوز به کمک نیاز دارم .. مطالب قبلی رو خوندم اما کمکی به رفع دودلی من نکردند. حدود یک ساله که با اقایی اشنا شدم و الان موضوع به خواستگاری و نامزدی کشیده شده . ما از خیلی جهات با هم مشترکاتی داریم . خانوادگی ، مذهبی ، اجتماعی . فکری حتی سیاسی . اما از همون روز اول ظاهر چهره ایشون به دل من ننشست . هم چهره هم قد و هیکل در واقع کلا ظاهر . اما تو بقیه موارد مشکل و تفاوت فاحشی وجود نداره و خرده تفاوتهامون طبیعیه . خودم از لحاظ ظاهری خدارو شکر خوبم اگه حمل بر خودشیفتگی نشه . همه میگن تو برخورد اول باید ظاهر به دل بشینه ولی به دل من ننشست . و چیزی که باعت تداوم اشنایی هست رفتار متین و این شباهت های فکری هست . واقعا نظر دیگران و قضاوتشون زیاد واسم مهم نیست و خودم و نارضایتی خودم باعث شده که فکر کنم شاید بعدا پشیمون بشم . اولها خیلی با قدشون مشکل داشتم ولی به مرور وقتی با کفش پاشنه دار دیدم باز هم خیلی کم ولی کوتاهترم نگرانیم رفع شد . گرچه در کل ایشون بین مردها قد متوسط دارن و 170 هست قدشون و خودم 160 . این رو اضافه کنم که کلا ریزه هستن از نظر جثه و شاید این بیشتر قد رو به چشمم میاورد. الان مشکلی دیگه ندارم و مونده ظاهر . اینجا نه کسی من رو میشناسه نه ایشون رو پس مبتونم راحت باشم . ایشون وقتی میخندن یکی از دندانهای نیششون که کوتاه و انگار اصلا رشد نکرده خیلی به چشم میاد به ظاهر انگار کشیده باشن. صورت خیلی لاغر و استخوانی و البته بینی درشت باز مواردیه که من اصلا دوست ندارم . تنها چشماشون که درشته و خوشحالته به دلم نشسته . ادم سخت گیری نیستم این رو هم اضافه کنم ایشون قبلا تاتر کار میکردن که به توصیه یکی از دوستاشون چون فیزیک و جهره مناسب بازیگری رو ندارن دیگه ادامه ندادن و این رو گفتم که بدونین این ظاهر فقط به چشم من نیومده . واقعا موندم چیکار کنم . میدونم چهره خوب عادی میشه اما چهره متوسط رو به پایین هم عادی میشه؟ میدونم زیبایی خوشبختی نمیاره اما همینک احساس خوبی ندارم از ظاهرشون چی؟ نمیگم من همه چی تمام هستم اما تو این مورد زیاد تناسبی نداریم ... میشه من رو راهنمیی کنین .

  2. کاربر روبرو از پست مفید مهرگان 7 تشکرکرده است .

    زوزان (سه شنبه 28 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.