به نام خدا
سلام دوستان خوبم.
ببخشید که باز مزاحمتون شدم.
با توجه به تایپیک قبلیم دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است. تصمیم گرفتم فراموش کنم.
اما تا امروز نتونستم و حالا با مشکلی جدید رو به رو هستم ترس از روبه رو شدن با این خانم حتی می ترسم ایشون رو تو خیابون ببنم خیلی احساس بدیه.
برا همین تصمیم گرفتم حداقل یه ترم هم شده از این دانشگاه برم .
قبل از هر تصمیمی با شما دوستان می خوام مشورت کنم آیا این کار درسته یا نه.
با توجه به اینکه تو مرکز استان زندگی می کنم و محل تحصیلم یکی از بهترین ها در رشته مکانیک هست بهتر دونستم نظر شما رو بپرسم بعد تصمیم بگیرم.
ممنون که برام وقت می زارید.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)