به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: پرخاشگری های من به طلاق منجر می شود.....

    سلام

    سخنرانی 1

    سخنرانی 2

    سخنرانی 3

    سخنرانی 4

    منبع:
    http://www.rooform.ir

  2. 3 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (پنجشنبه 23 آذر 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 22:17]
    تاریخ عضویت
    1390-6-29
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,611
    سطح
    23
    Points: 1,611, Level: 23
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 39 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پرخاشگری های من به طلاق منجر می شود.....

    از راهنماییهاتون ممنونم.. آقای hagseyed بدونید که هیچ چیز توی دل خانو متون نیست... آدم کسیو که دوست داره از دستش ناراحت و عصبانی میشه...... امیدوارم که بتونم با راهنماییهای شما مشکلمو حل کنم

  4. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: پرخاشگری های من به طلاق منجر می شود.....

    نقل قول نوشته اصلی توسط گلچهره
    از راهنماییهاتون ممنونم.. آقای hagseyed بدونید که هیچ چیز توی دل خانو متون نیست... آدم کسیو که دوست داره از دستش ناراحت و عصبانی میشه...... امیدوارم که بتونم با راهنماییهای شما مشکلمو حل کنم
    ولی اگه آدم کسی رو قلبا دوست داشته باشه حتی دوست نداره یه گوشه اخمشو ببینه چه برسه سرش داد بزنه و اعصباشو بهم بریزه

    بنظرم ماها که زود عصبانی میشیم خودخواهیم و فقط و فقط خودمونو و خواسته هامونو دوست داریم نه طرفمونو وگرنه به خاطر کسی دوستش داشتیم از خواسته هامون کوتاه می اومدیم و به خاطرش سر عزیزترین کسمون داد نمی زدیم

  5. 4 کاربر از پست مفید eghlima تشکرکرده اند .

    eghlima (پنجشنبه 23 آذر 91)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 شهریور 94 [ 22:55]
    تاریخ عضویت
    1391-9-16
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    2,666
    سطح
    31
    Points: 2,666, Level: 31
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    33

    تشکرشده 50 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پرخاشگری های من به طلاق منجر می شود.....

    من با نظر خانم اقلیما مخالفم. چون ممکنه یه مادر دلسوز و مهربون هم با بچش دعوا کنه و سرش داد بزنه. آیا این نشون دهنده اینه که بچشو دوس نداره؟؟(همه ما می دونیم که بچه خیلی عزیزه)

    سلام گلچهره جان
    منم تقریبا مشکل تو رو دارم خیلی زود عصبی میشم و تند مزاجم. خودمم بدم میاد از این موضوع و رنج می برم. البته شوهر من هم عصبی و پرخاشگره و دست بزن داره. قبل ازدواج هم یه کم پرخاشگر و حساس بودم ولی بعد ازدواج خیلی بدتر شدم اگه تاپیکمو بخونی متوجه میشی(بر سر دو راهی) خانواده شوهرم همه عصبی و بد دهن هستن.
    آیا همسرت هم عصبی و پرخاشگره؟ فحاشی میکنه؟ دست بزن داره؟

    پرخاشگری یه مشکله و باید برطرف بشه به میزان دوست داشتنه ما ربطی نداره و نمیشه گفت که به خاطر خودخواهیه. چون من واقعا آدم خودخواهی نیستم. پرخاشگری من به این خاطره که پدرم بسبار عصبیه و به راحتی عصبانی میشه و داد و بیداد میکنه(ولی خیلی مهربونه و هیچی تو دلش نیس و همه ما رو دوس داره) این موضوع از بچگی روی من اثر گذاشته و باعث شده منم پرخاشگر بشم البته بعد ازدواج تشدید شد.

  7. کاربر روبرو از پست مفید maria_smile تشکرکرده است .

    maria_smile (پنجشنبه 23 آذر 91)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 22:17]
    تاریخ عضویت
    1390-6-29
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,611
    سطح
    23
    Points: 1,611, Level: 23
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 39 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پرخاشگری های من به طلاق منجر می شود.....

    سلام ماریا جان:
    شوهر من آدم آرومیه و خیلی با گذشته تا به حال همیشه من دادو بیداد میکردمو اون هیچی نمی گفت اما این اواخر چند بار بد جوری دعوامون شده 1 بار گلدونو زد شکست چند بارم پاشد که منو بزنه اما نزد..... الانم بهم میگه اگه از اول باهات بد برخورد کرده بودم اینطوری نمی کردی... فکر کنم دفعه دیگه کتکه رو خوردم.....
    من خیلی دوسش دارم و این آروم بودنش و گذشتش بیشتر عذابم میده.. دلم خیلی براش میسوزه و از دست خودم عاصی شدم.... تا یه مدت جلوی خودمو میتونم بگیرم اما یهو سر یه موضوع عصبانی میشمو خراب میشم روی سر شوهرم.........
    من فکر میکنم که اگه نتونم مشکل پرخاشگریهامو حل کنم و به طلاق برسیم بعدا با هیچ کس دیگه ای هم نمی تونم زندگی کنم...ماریا جان فکر کنم شما هم باید این مشکل زود عصبی شدنتو حل کنی

  9. #16
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پرخاشگری های من به طلاق منجر می شود.....

    درود بانو گلچهره

    من با اقلیما موافقم کسی رو که دوسش داری سرش داد نمیزنی ولی یکچیزی رو در مورد بانو گلچهره نمیدونی این آبجی گلمون خودشم دوس نداره اینجوری باشه و شوهرش رو ناراحت کنه یا سرش داد بزنه شوهرت هیچوقت دست روی همچین جواهری بلند نمیکنه ولی شما هم نباید سوء استفاده کنی از همین شووووووووووووهر خوب و خوش اخلاقی که داری

    خوب چرا نمیری لینک هایی که بانو مریم 123 گرامی بهتون دادن رو مطالعه کنی؟چرا توی این مورد اطلاعاتت روز یادتر نمیکنی؟ اگه واقعا میخوای تغییر کنی الان وقتشه نه نیم ساعت دیگه یا فردا یا از هفته دیگه بقول یه خارجی اومده بود ایارن میگفتش ایرانی اگه قول بده الان انجام میده بی برو برگرد انجام میده ولی اگه بگه باشه فردا دیگه معلوم نیست انجام بده یا نه

    خداروشکر خودتم قبول داری اخلاقت یکمقدار تند هستش یک تجربه شخصی میگم من 2سال بدنسازی کار کردم با مربی خصوصی ولی بدون دارو این چیزی فقط با غذا یکچیز جالب یاد گرفتم توی این ورزش همه فکر میکنن توی یکماه یا 2 ماه یا نهایت 3ماه هیکلشون میشه آرنولد واسه همین یا اکثرا اینجور ینمیشه میزارنش کنار یا میرن سراغ مواد نیروزا و داروهایی که باید با تمرین بسیار زیاد و غذای کافی و زیر نظر مربی باشه حتما ولی این دوستان سرخود اینکارو انجام میدن زود هم سرخورده میشن و میزارن کنار جالبیش اینه به همون زودی که بدونشون فرم میگیره به همون زودی هم میخوابه ولی منی که ساده و با تغذیه مناسب و مربی خوب بودم بعد 6 سال تقریبا فرم کلی بدنم از بین نرفته با اینکه شیکمم گنده شده بعد عروسی

    اینو گفتم تا متوجه بشی عادت نادرستی که داری یکروزه شکل نگرفته و مسلما یکروزه از بین نمیره.نیاز داری روی برنامه قدم برداری, زیر نظر متخصص اینکار باشی فکر کنم توی هر شهری روانشناس های دولتی هستن که مشاوره خوبی میدن با مبلغ ناچیز ساعتی 6 تا 8 تومان. و مهمتر از اون نیاز به همراهی شوووووووووووووهرت داری که این یکی رو اول به خودت فرصت بده بعد بهش نشون بده که واقعا میخوای همون خانم خوبی بشی که عاشقانه میپرستش و همون گلدختری که خودت دوست داری پس همین الان یه یاعلی بگو و بلند شو زودی برو توی لینک هایی که مریم بانو داده و مطالعه کن ولی عمل کردن فراموش نشه

    شاد و سربلند پیروز باشی در پناه ایزد منان یاعلی
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  10. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 23 آذر 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.