نادیا که چیزی نگفت!!!چه قدر زود دلخور میشی این اصلا خوب نیستا سعی کن حساسیت سنسورهاتو کمتر کنی عزیزم.درضمن اینجا همه کلی مشکل دارن دلیل نمیشه به خاطر مشکلت با بقیه بد حرف بزنی!وظیفه کسی پاسخگویی نیست اگه جواب میدن از رو لطفشونه
من هم چنین کاری کردم حالا باز وضع تو بهتره چون من رفتم از استادم خواستگاری کردم!!!!بچه های اینجا بهم توصیه کردن نرم سر قرار و همه چی رو تموم کنم من هم اینکارو کردم الان که فکر میکنم میبینم چه کار خوبی کردم نرفتم!چه قدر کارم بد بود اگر میرفتم!
حرف نادیا کاملا درسته برای همه ی ما خانم ها پیش میاد که عاشقانه نگاهمون کنند شاید ما تصور میکنیم عاشقانه است و طرف واقعا منظوری نداره به هر حال اگر پسری بخوادت قبل از اینکه تو پا پیش بذاری اون میاد جلو
الان هم غصه نخور بعد از چند وقت دیگه همه چی یادت میره فقط سعی کن دیگه از این به بعد باهاش سنگین تر رفتار کنی![]()












علاقه مندی ها (Bookmarks)