سلام . من2 ساله ازدواج کردم و 2 ماه میشه که اومدم خونه خودم .راستش متوجه شدم که همسرم یواشکی چت میکنه ...و تا من میرم کنارش سریع صفحه رو میبنده و وقتی میگم با کی چت میکردی میگه با دوستم؟اما میدونم دروغ میگه.یک روز صبح دیدم که یک شماره تلفن که اسمه یه دختر روش بود رو نوشته بود و حواسش نبود تو خونه جا مونده بود .عصر که از سر کار برگشت گفتم این شماره کیه؟ گفت شماره یکی از دوستامه.گفتم چرا اسم دختره ؟ گفت این یک نفر بود واسم آف گذاشته بود منم همینجوری اتفاقی اسمش رو کنار اون شماره نوشتم...اینا رو که گفت تازه کلی هم دعوا کرد ...بازم کوتاه اومدم اما بعد فهمیدم که اسمه همون دختره تو لیسته یاهو مسنجرش هست.تازه دوباره دیشب باز چت میکرد... و این دفعه دیدم سیم کارت اصلیش رو در اورده و با یک سیم کارت دیگه اس ام اس میده...حق ندارم بهش چیزی بگم؟حتی وقتی میخاستم چیزی بگم گفت تو دیونه ای الکی بحث رو شروع نکن که حوصله ندارم... همش داد میزنه که من بترسم و چیزی نگم ..بگین چه کار کنم ؟؟؟
خیلی ناراحتم شاید از زمان عقد هم اینجوری بوده ولی چون اون موقع همیشه خونه ما نبوده من نمیفهمیدم ... تازه میگه من رو دوست داره ولی با این کاراش... ؟؟؟










علاقه مندی ها (Bookmarks)