یک دختر همسایه هست خیلی مهربون و خوبه با هم چتم میکنیم من عاشقش شدم فقط هم یک رابطه بیشتر از دوستی می خواهم فکر میکنید چی کار کنم اخه من 12 سالمه اون 20 سالش من پسرم اون دختر
می خوام بفهمم عاشقمه یا نه ؟چی کار کنم عاشقم بشه یا چه طوری برسیم به رابطه بیش تر از دوستی








علاقه مندی ها (Bookmarks)