به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 40

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    پاییز و حس تنهایی را با دوستی با جنس مخالف پر کنم؟؟؟؟!

    سلام

    خوبید؟؟خوبم.

    نمیدونم این مشکل من غیر عادی هست یا عادی؟؟

    فکر کنم به افسردگی فصلی دچار شدم.

    پاییز که برای خیلیا قشنگ و شاعرانه است برای من حوصله سر بر و ناراحت کننده است.

    هوا زود تاریک میشه..تعداد کلاغا که ازشون بدم میاد زیاد میشه.هوا سرد میشه منم سرمایی هستم.

    تقریبا هرسال این موقعها یه جوری میشم..تنهایی انگار بیشتر سرک میکشه.

    تقریبا هرسال به جز پارسال که شدیدا تحت تاثیر همدردی بودم :) یک یا چند رابطه دوستی رو قبول میکردم که زود هم سر و تهشو هم میووردم..

    نمیدونم چم میشه..دلم میخواس یه دوستی معمولی با یه پسر شروع کنم اما حتی حوصله اینکارو هم ندارم.

    چند روز پیش که در حال صحبت با یه اقایی بودم..و اون داشت شرایط ازدواجشو بهم میگفت دلم میخواس بهش بگم میای دوست معمولی شیم اما نگفتم..

    دوست معمولی چه صیغه ایه؟؟یه پسر چطور زیر بار همچین چیزی میره؟؟اصلا چطور ممکنه؟؟

    نمیدونم..درسته یه نفرو وارد این بازی کنم که حوصله سررفته منو سرجاش بیاره و بعد بهم بزنم و اون حیرون بمونه که چی شد؟؟

    باور کنید تب ندارم..سرما خورده بودم اما خوب شدم..
    ...هذیون نمیگم.

    نمیشه هم با یکی وارد فاز ازدواج شم چون حوصلم سررفته...

    با دوستام کافه که میرم..پسرا میان..هستن.

    دورم همه تو این فازا هستن...

    همه که میگم یعنی همه

    بهم نخندینا..واقعا سردمه..و کلافه ام..
    گاهی وسوسه میشم..

    موفق باشید

  2. 4 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (شنبه 20 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 بهمن 93, 21:06
  2. چرا خواستگارایی در سطح خودم ندارم؟؟؟؟
    توسط مهنا67 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 اسفند 92, 23:16
  3. رهایی از گزینش؟؟؟؟
    توسط setareh در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 03 دی 90, 22:48
  4. پاییز آمد
    توسط بالهای صداقت در انجمن نماهنگ و كلیپ
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 21:55
  5. مرا با پاییز قول و قراریست قدیمی.....
    توسط سارا بانو در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 مرداد 90, 00:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.