به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 14:50]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    442
    سطح
    8
    Points: 442, Level: 8
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک ماه بعد از عقدم انگار پشیمون شدم

    سلام دوست عزیز.به نظر من با عروسی کردن این مشکلات خواه نا خواه درست میشه سعی کن ذهنتو خراب نکنی.

  2. کاربر روبرو از پست مفید نارگیس تشکرکرده است .

    نارگیس (جمعه 12 آبان 91)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: یک ماه بعد از عقدم انگار پشیمون شدم

    دوست عزیز
    من فکر میکنم شما بهتره پیشه یک روانشناس برین تا در همین ابتدای امر شیوه های برقرای ارتباط و حفظ اون رو یاد بگیرید.شما خیلی نسبت به خواهر شوهرتون گارد دارین.اگر خصوصیاتی مثل احساس مسئولیت از خود گذشتگی شوهر شما براتون جالبه چرا سعس نمی کنید این خصوصیات رو هر چه بیشتر شما داشته باشین؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید tamas تشکرکرده است .

    tamas (جمعه 12 آبان 91)

  5. #13
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: یک ماه بعد از عقدم انگار پشیمون شدم

    صحرا گرامی ، با شوهرت حرف بزن
    از دغدغه هایت بگو ، و او را از احساساتت آگاه کن

    دقت کن قطعنا مشکلی شما را آزرده است که تاپیک ایجاد کرده اید ، لذا می بایست از گفتگو با همسرت هدفی را دنبال کنی و نتیجه ای هم بدست بیاوری
    لذا زمان گفتگو ، فضای گفتگو ، نحوه گفتگو، لحن گفتگو ، محتوای گفتگو و... تاثیرگذارخواهد بود
    از شوهرت بخواه که فرصت را تعیین کند تا کمی با او حرف بزنی
    بهش بگو نیازت فقط این هست که شوهرت گوش دهد
    بهش بگو اینکه به حرف هایت گوش می دهد ، احساس خوبی بهت دست می دهد و عشق و علاقه ات بیشتر می شود
    بگو زنها نیاز دارند به اینکه با همسرشون فقط حرف بزنند

    وقتی فضا رمانتیک هست ، ابتدا از مهربانی ها و گذشت های همسرت تعریف کن
    بعد بگو شرایط خواهرشوهرت رو هم درک می کنی ، و بسیار دوست داری در این میان تو نیز کمکی باشی
    بعد خیلی با لحن آزرده بگو ، گاهی وقت ها از اینکه من تنها می مانم و می بایست تنها بیایم ، احساس می کنی از همسرت دور شده ای و این احساس تو را آزار می دهد
    اگر همسرت موضع گرفت یا درصدد توجیه برآمد
    شما ادامه نده و با روی باز بگو همسر عزیزم فقط خواستم کمی از احساسام به تو بگویم ، همین
    دلم نمی خواهد ذره ای تو را مشوش کنم
    و دیگه ادامه نده
    اما اگر باز هم موقعیت ایجاد شد ، با آزردگی ( دقت کن لحن کلامت طلبکارانه و یا بازپرسی نباشد) از احساست بهش بگو


  6. 2 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (دوشنبه 15 آبان 91)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 15:08]
    تاریخ عضویت
    1391-7-30
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    283
    سطح
    5
    Points: 283, Level: 5
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک ماه بعد از عقدم انگار پشیمون شدم

    مرسی بالهای صداقت
    چشم من حتما دراولین فرصت مناسب این کارو انجام میدم،البته کار دیگری که دارم تمرین میکنم اینکه با این شرایط کنار بیام.یعنی خودمو به بی خیالی بزنم تا به این وضعیت عادت کنم.امیدوارم کارم درست باشه

  8. #15
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: یک ماه بعد از عقدم انگار پشیمون شدم

    تلاشت رو بکن تا رابطه ای حسنه با خانواده همسرت برقرار کنی ،
    اما اگر با این دیدگاه که عادت خواهی کرد بخواهی ، اقدام کنی ، فشار مضاعف را به خودت متحمل میکنی که باعث میشه از درون تحلیل بری

    حس انسان دوستی و همدردی و همراه بودن با همسرت عالی است
    اینکه شرایط خواهرشورت رو درک می کن نیز بی نظیر هست


    منتها به خودت و خواسته ات هم بها بده ، و مشکل را برای خودت حل کن

    اگر در خلوت خودت حس منفی از اینکه تنها رفتی یا در کنار شوهرت نبودی ، نداشتی ، پس مساله برایت حل شده است و نیازی نیست که مته به خشخاش بگذاری

    اما اگر در خلوتت همش با خودت واگویه ذهنی داری و احساس ناراحتی می کنی
    همونطوری که برایت شرح دادم از احساساتت به شوهرت بگو ، دقت کن که مستقیما ایشون رو مسبب ندونی و رفتارش را زیر سئوال نبری
    مثلا نگو اینکه تو خواهرت رو می بری من ناراحت می شوم
    بگو از اینکه تو در کنارم نیستی احساس خلا بهم دست میده و اون احساس من رو آزار میده

  9. 3 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (دوشنبه 15 آبان 91)

  10. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 15:08]
    تاریخ عضویت
    1391-7-30
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    283
    سطح
    5
    Points: 283, Level: 5
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک ماه بعد از عقدم انگار پشیمون شدم


    وقتي همسرم متوجه حساسيت من و حق من شد، اين مسئله رو مديريت كرد ونگذاشت كه تنها بمونم ،من ديدم كه باز هم ناراحتم وراضي نيستم من فهميدم كه مشكل من وجود اين خانمه.نميدونم شايد اين از خودخواهي منه كه دوست ندارم اون كنارمون باشه .نميدونم شايد ايراد از منه.ولي به هر حال فكر نميكنم هيچ زن ديگري دوست داشته باشه كه كنار زندگيش حامي كسي به اسم خواهر شوهر باشه،يا اينكه يكي از اعضاي هميشگي خانوادش خواهرشوهر وبچه هاش باشن وتازه فكر كنه كه اين وظيفه ماست.من اين موضوع رو به روي همسرم نميارم چون به من حق ميده ولي از طرفي مسلما راهي جز حمايت خواهرش نداره واين وسط اوضاع براي من غير قابل تحمله،من بايد چي كار كنم؟


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.