
نوشته اصلی توسط
HMD
ماهان برادر من
کمی شبیه من هستی, من هم گیر دختری ( بعید میدونم دختر باشه ) افتادم که فقط فقط منو بخاطر منافع شخصیش میخواست, بارها و بارها به این فکر کردم که چرا مثل پسرهای دیگه ای نبودم و من هم باهاش مثل بقیه رفتار نکردم ( استفاده جن سی و پرت کردنش مثل دستمال! ).بهر حال ما انسانیم نه حیوان, شما هم انسانید, چون میان بعضی حیوانات زندگی میکنیم گاهی شک میکنیم که چرا شبیه آنها نیستیم.
ایشون رو رها کنید, بره هرجایی, هر کاری که میخواد بکنه, داره با هم جنسای خودش معاشرت میکنه, شما هم با انسانها معاشرت کنید, مطمئنم همسری مناسب شما پیدا میشه که خوشحالتون کنه.
دقت کن, رهاش کن, شما هر کاری که در توانت بوده انجام دادی, ولی نشد, لیاقت عشقت رو نداشت.
امیدوارم زود رهاش کنی.
علاقه مندی ها (Bookmarks)