وای انگار یکی هست که درد منو میفهمه تاپیک منو بخونی منم همین مشکلو کم و بیش دارم
http://www.hamdardi.net/thread-26342.html
البته من فقط 2هفته ست خونه خودمم.
دل عزیزم چقدر خوبه که مشکلت خواسته هات و دغدغه آنی خودتو همون لحظه به همسرت میگی من نمیتونم فقط به محضی که حس کنم مطابق میلم نیست سکوت میکنم و توقع دارم بیاد ازم بپرسه چی شده اما اونم سکوت میکنه
اما فکر میکنم خواسته هات کمی بیشتر از حد توان همسرت باشه واسه همین احساس خستگی و نارضایتی میکنه
کنترل زمان رو به دستت بگیر اینکه کی و با چه فاصله زمانی و در چه حالتی از همسرت تقاضای کاریو داری
ببخشید اگر کمک زیادی نتونستم بهت بکنم اما شما کمک بزرگی در حق من کردی
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)