
نوشته اصلی توسط
gol yas
سلام من الان 2 روزه که برگشتم خونه. خودم از نظر روحی شرایط خوبی ندارم شوهرم هم همین طور. رابطه سردی بینمون ایجاد شده آخه من می خواستم طلاق بگیرم و این روی همسرم خیلی تاثیر گذاشته و این رو روی بی علاقگی من می گذاره. شرایط برای من هم خیلی سخته اعتمادم از دست رفته و همش فکر می کنم دروغ میگه.
الان یه مشکل دیگه برام ایجاد شده و اونم اینه که دیشب اتفاقی و از روی کنجکاوی گوشیشو چک کردم. معمولا این کارو نمی کنم می خواستم ببینم تو این مدت که نبودم با کی ارتباط داشته.
همسرم معمولا باکسی درد دل نمی کنه و خیلی کم حرفه. دیدم با یه خانمی که قبلا باهاش همکار بوده و اون خانم همسرم رو دوست داشته با هم اس ام اس ردوبدل کردند و اون از جریان رفتن من خبر داره. البته اس ام اس ها جنبه دردودل داشت و اینکه اون بهش گفته بود نذار زندگیت خراب شه و سعی کن زنتو برگردونی و حتی گفته بود که میدونه که همسرم چقدر منو دوست داره. ولی من اعصابم خیلی خورد شد که اصلا اینا بعد از مدتها چه جوری ارتباط گرفتن و نمی دونم این موضوع رو بهش بگم یا نه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)