با سلام. من دختری هستم 24 ساله.مدت 2 سال با شوهرم عقد بودم و حدود 3 ماهی است که زندگی مشترکمون را آغاز کردیم.در مدت عقد مسائلی پیش اومد که باعث بدبینی من نسبت به شوهرم شد.با اینکه فکر می کردم شوهرم مرد مذهبی باشد(با توجه به سوال و جواب های روز خواستگاری، شناخت نسبی از خانواده همسر و ...) اما بعد از عقد متوجه شدم که در مجالس مختلط (البته همراه با خانواده اش)شرکت می کنه و بعد از دلخوری شدید من نسبت به او و خانواده اش عذرخواهی کرد و گفت او صرفا حضور فیزیکی در این مجالس داشته و مرد چشم پاک و سنگینی است. اما من بعدا به طور اتقاقی فیلمی را در لپ تاپ او دیدم که در یک مجلس مختلط خانوادگی با دختر عمویش می رقصید(البته این فیلم مربوط به قبل از ازدواج ما بود) هم چنین شبکه های ماهواره ای که توش رقص و ... داشت تماشا می کرد که این موضوع واقعا منو آزار وی داد.همه این مسائل که گفتم دست به دست هم داد و باعث شد نسبت بهش بدبین بشم.حالا هم که وارد زندگی مشترک شدیم و بیشتر به رفتاراش دقت می کنم می بینم که وقتی با هم بیرون میریم و دختری از جلومون رد میشه زل می زنه به دختره تا زمانی که طرف میادو از کنار ما رد می شه، وقتی دیشب بهش گفتم که این نگاهاش آزارم می ده همه چیرو انکار کرد و گفت تو نسبت به من بدبینی.این بی اعتمادی تو تا کی می خواد ادامه پیدا کنه؟ و ...کلی جر و بحث کردیم.از دیشب تا الان هم جز سلام و ...حرفی با هم نزدیم.خواهش می کنم راهنماییم کنید.